Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín
Robot
EMIL

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na MÁJ 2021


Konverzačná inteligencia 
má rozmer MY. 
Existuje ako spoločné úsilie 
a zvyšuje mieru medziľudských vzťahov 
(schopnosť nadviazať kontakt, 
rozvíjať ho, kultivovať...).

Výchovná úloha: 
Realizácia cieľov z plánu adaptačného obdobia (námetové, projektové a kooperatívne vyučovanie, práca s emóciami, spolupráca, výstupy variabilných triednych aktivít). Tvorba atmosféry prijatia, bezpečia, tvorivosti. Pohybové, bezkontaktné aktivity.

Vestibulová prezentácia: POD LAMPOU. Ôsmaci hodnotia prečítané knihy

3.-10.5.21 - Prijímacie pohovory na SŠ

5.5.21, 7:45 Adaptačné programy s OZ CPPPaP - výber detí zo VII. A (spomaľovňa)

5.5.21, 10:40 - Adaptačné programy s OZ CPPPaP - VI. C

6.5.21, 10:30 - Tvorivé dielne so SEEDsSlovensko ako ho nepoznáme (8. ročník) 5 mýtov o Afrike (6. ročník)

6.5.21 - Hviezdoslavov Kubín (školské kolo 2. - 4. ročník ZŠ)

12.5.21, 7:45 - Školy za demokraciu (seminár)

13.-14.5.21 - Zber papiera, cirkulačná ekonomika (participácia ŽŠR)

17.-18.5.21 - Testovanie profesionálnej orientácie žiakov 8. ročníka ZŠ

19.5.21 - FLL, online regionálne kolo robotickej súťaže (tímová spolupráca žiakov)

20.5.21Z húsenice motýľom, akreditovaný VP pre dievčatá (4. ročník)

24.5.21, 14:00 - Školenie zamestnancov z BOZP. Ročná prehliadka školy (ABT)

26.5.21, 16:00 - Stretnutie zákonných zástupcov žiakov 1. stupňa ZŠ (Program zameraný na aktuálne procesy edukácie a výchovy, organizáciu MDD, starostlivosť o inventár, hodnotenie spolupráce, analýzu ŠkVP, aktivity triednych kolektívov, prevenciu rizikového správania a i. Zisťovanie záujmu ETV/NAV, ŠKD, obedy v VŠJ v šk. roku 2021/2022.)

24.-28.5.21 - Klub v pohybe. Škola- deti – rodina. Outdoorové aktivity.

31.5.21 - Obhajoba/prezentácia ročníkových prác v triedach APROGEN (žiaci s VIN v II.C, III.C, IV.C)


Poznámky
1) Maľujeme na textil – úžitkové predmety. Tvorivé dielne s POS.

2) Triedne aktivity s názvom Srdce pre mamu v 1. - 4. ročníku ZŠ (tvorba darčekov, básní...)

Štatistiky

Návštevníkov: 4747952
Naša škola
uvod_f3_an.gif

" Byť vo svete, v Európe,
na pulze nového času a pritom
zostať sám sebou...
"


Sme najstaršia základná škola na území mesta Zvolen. Svoje brány škola otvorila v septembri 1948 . Na začiatku škola poskytovala vzdelanie deťom od 6 - 16 rokov v desaťročnej škole, potom v jedenásťročnej strednej škole a nakoniec to bola dvanásťročná stredná škola a gymnázium. Zaujímavé : malý úspešný prvák mohol v jednej budove aj zmaturovať.
V tom čase navštevovala školu elita - dnes už slávnych rodákov z celého zvolenského, detvianskeho a krupinského regiónu.
Dnes sme jednou zo 7 základných skôl na území mesta. Profilácia školy je určená vyhovujúcou centrálnou polohou, ktorá umožňuje špeciálne zameranie na rozvoj prírodovedného a matematického myslenia od 5. ročníka ZŠ . V triedach s rozšíreným vyučovaním cudzieho jazyka sa deti učia cudzí jazyk od 1. ročníka ZŠ ( ŠkVP upravuje ponuku predmetov v súlade s cieľmi a možnosťami ZŠ ).
Od roku 2007 / 2008 máme na škole triedy pre mimoriadne nadané deti regiónu. Tento projekt PhDr. J. Laznibatovej ( zvaný APROGEN - Alternatívny projekt edukácie nadaných ) priniesol do školy nové impulzy, nové edukačné a výchovné stratégie, inovatívne formy vzdelávania detí i dospelých.
Identita našej školy odráža snahu zamestnancov a komunity vytvoriť identický, pre našu školu typický obraz, ktorý zodpovedá poslaniu, úlohám a cieľom školy.
Rozvoj špecifických schopností a predpokladov detí podporujeme pomocou dlhodobých programov a projektov školy a ich realizáciou v priamom vyučovaní, vo výchovných činnostiach ŠKD , ale i v čase voľna.
Spoločnosť očakáva, že v priebehu povinnej školskej dochádzky získajú žiaci základy kvalitného, funkčného a moderného všeobecného vzdelania v rozsahu ich potrieb, predpokladov a možností. Rodičia vo všeobecnosti očakávajú, že pedagogická komunita bude kultivovať osobnosť ich dieťaťa po stránke rozumovej i emocionálnej, telesnej, ale i hodnotovej. My , učitelia , máme tiež svoje konkrétne profesijné očakávania. Sú pomenované v strategických plánoch školy, v hodnotách, cieľoch, v komplexných súhrnoch našich názorov, poznatkov a postojov, v kultúre školy, v jej filozofii a poslaní. Realizácia prebiehajúcej reformy môže časť očakávaní naplniť...
O tom - či sa nám darí , sú aj nasledujúce webové stránky ...


Ľ.Bieliková , riaditeľka ZŠ