Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na MESIAC 2018 



2.7. - 31. 8. 2018 - Letné prázdniny

3. 9. 2018 - začiatok školského roka 2018/19 



Výchovná úloha:  

Vestibulové prezentácie:

Poznámky:


Štatistiky

Návštevníkov: 3261345
Kooperatívne učenie – Creating a story

Minulý rok sme ako kolektív III. C spolupracovali s VIII. C. A verte, či neverte, táto spolupráca sa nám zapáčila. Vlani sme spolu čítali anglické rozprávky a tento školský rok, už ako IV. C a IX.C sme sa rozhodli vytvoriť e-knihu. Štvrtáci sa rozdelili do skupín a každá skupinka vytvorila svoj vlastný obrázkový príbeh. Jeden bol o výlete na lodi, druhý o mobile a samozrejme sa nezabudlo ani na Pokemonov. Príbehy nakreslili a potom obrázky popísali. Aby to bolo zaujímavejšie, deviataci dostali do ruky len obrázky a podľa nich mali napísať príbeh, samozrejme v angličtine. Keď sa tieto dve triedy spolu zišli, navzájom si prečítali a porovnali svoje rozprávky. Deviataci vo svojich príbehoch používali aj také slovíčka, ktoré tí menší ešte nevedeli a tak sa tí väčší opäť stali učiteľmi a slovnú zásobu ich doučili. Hrou. Nakoniec z toho vznikli krásne e-knižky, ktoré si môžete nájsť a pozrieť na webovom sídle školy. Boli vytvorené v programe STORY JUMPER.

A čo na to štvrtáci? 
Naučil som sa nové slovíčka, bola s nimi sranda a bolo to zábavnejšie učenie. Chcel by som viacej hodín s nimi!  
Filip H
Bavilo ma to. Spolupracovalo sa mi v skupine dobre a dievčatá s ktorými sme boli milé. 
Paulínka K.
Pozitívne bolo, že sme sa naučili nové slovíčka, páčila sa mi dobrá atmosféra, zaujímavé príbehy a spoznali sme nových kamošov. 
Samko H.
S deviatakmi učiť sa mi veľmi páčilo, bola s nimi zábava. Keď pracujem so staršími žiakmi, nenávidím keď zazvoní. 
Michal B.

Deviataci dostali dotazník a odpovedali na pár otázok. 
Na otázku Čo vám dala spolupráca s 3. a 4. ročníkom?
- Vedieť sa lepšie vyjadrovať v jednoduchšej angličtine a vedieť vysvetľovať slovíčka.
- Zistil som, že sa mi pracuje dobre nielen z rovesníkmi, ale aj s mladšími žiakmi.
- Dala nám možnosť precvičiť si angličtinu v praxi.
- Dobrý pocit a poznanie, že rozmýšľame dosť odlišne.
Ako hodnotíte spoluprácu?
- Dobrá atmosféra
- Videli sme, že deti dokážu kreatívne pracovať aj na angličtine.
- Má to prínos (učebný) pre obidve strany, zmena učebného prostredia.
Čo by ste urobili inak, aký typ spolupráce by ste zvolili?
- Možno spraviť jeden súvislý týždeň, lebo keď to robíme len občas a potom normálne preberáme učivo, tak sa ťažšie orientujeme čo vlastne robíme.
- Možno čítanie z tej istej knihy.
- Nemenila by som nič, myslím, že žiakom vyhovuje takýto typ spolupráce a hlavne skupinová práca.
- Bolo by zaujímavé, keby nám oni pripravili nejaké zaujímavé úlohy. Kľudne aj ťažšie.
- Bolo by fajn byť viac s malými a dlhšie spolu pracovať.
- Možno spolupráca aj na iných predmetoch.

Bolo to pre mňa niečo nové. Určite mi to niečo dalo, hlavne z jazykovej stránky. Hodnotím to pozitívne, táto spolupráca je podľa mňa užitočná, pretože štvrtáci, ale aj my sme sa niečo naučili. Vedel by som robiť nie čo takéto aj v budúcnosti. Nič by som nemenil.

Pri spolupráci som zistila, ako sú na tom mladší žiaci s angličtinou. Deti boli pozorné a myslím si, že ich aktivita zaujala. Pri vytváraní príbehov sme sa zdokonalili nie len v anglickom jazyku, ale aj v logickom myslení. Bolo zaujímavé pozorovať, ako si príbehy vymýšľali a ako sme im porozumeli my. Nevýhodou je málo času. Jedna hodina nám na prezentáciu nestačila. Kooperácia bola užitočná. Rada by som spolupracovala s mladšími žiakmi aj v budúcnosti.

E-books:
-