Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na SEPTEMBER 2020 


VÝCHODISKÁ aktivít výchovného charakteru
Základná organizácia/prevádzka školy, tvorba stabilnej sociálnej klímy, pravidlá triedy/kolektívu.
Pokyny upravujúce podmienky vnútorného režimu školy a ŠKD a podmienky na zaistenie bezpečnosti 
a ochrany zdravia. Opatrenia školy k prevencii nákazy COVID-19. Ranný filter, stravovanie.
Cvičenia v prírode. Podporné rozvojové aktivity zdravého spôsobu života, TSV mimo budovy ZŠ.


2.9.20,8:00 - Slávnostné otvorenie školského roku 2020/2021, Prvé zvonenie (účasť detí 1. ročníka a ich ZZ na šk. dvore)

3.9.20 - Triednické práce - dotazníky, aktualizácia údajov, školský poriadok ZŠ, inventár triedy, učebné pomôcky, 

3.9.20 - Cvičenia v prírode 7. - 9. ročník

4.9.20 - Zahájenie projektu Čerstvé hlavičky

4.9.20 - Cvičenia v prírode 5. – 6.ročník ZŠ

8.9.20,15:30 - Triedne stretnutia s rodičmi 2. a 4. ročník ZŠ
Program zameraný na organizáciu školy, spoluprácu s rodičmi, vzdelávacie poukazy, podmienky dištančného/hybridného vyučovania, spôsoby efektívnej spolupráce a komunikácie.

08.09.20,16:00 - Triedne stretnutia s rodičmi 5. ročník ZŠ
Program zameraný na organizáciu školy, spoluprácu s rodičmi, vzdelávacie poukazy, podmienky dištančného/hybridného vyučovania, spôsoby efektívnej spolupráce a komunikácie.

9.9.20,15:30 - Triedne stretnutia s rodičmi 1. a 3. ročník ZŠ

9.9.20,16:00 - Triedne stretnutia s rodičmi 6. a 8. ročník ZŠ

10.9.20,16:00 - Triedne stretnutia s rodičmi 7. a 9. ročník ZŠ

14.9.20 - Adaptačné vzdelávanie žiakov V.A, V.B (CPPPaP)

17.9.20 - Vysielanie školského rozhlasu - žiacka školská rada, Prečítam ti rozprávočku (štvrtáci čítajú prvákom)

23.-25.9.20 - Európsky deň jazykov, šk. relácia, vestibulová prezentácia. Variabilné podujatia multikultúrnej výchovy.

23.-30.9.20 - Európsky týždeň športu 2020, prírodný park Lanice, Klub v pohybe - športové popoludnie detí ŠKDŠportujeme, neklikáme (aktivity žiakov 1. - 4. ročníka)


Termíny konzultačných dní PZ a OZ vždy v stredu:
- 7.10.2020, 4.11.2019, 4.12.2019, 5.02.2021, 03.03.2021, 07.04.2021, 09.06.2021 
- v čase od 14:00– 15:30 hod.

Termíny konzultačných dní školského psychológa pre rodičov:
- každý utorok od 15:00 - 16:30 hod.

Keď fúka vietor, ktorý je predzvesťou zmien, 
niektorí ľudia začnú okolo seba stavať múry, 
no iní začnú stavať veterné mlyny.

Štatistiky

Návštevníkov: 4509773
Kooperatívne učenie – Creating a story

Minulý rok sme ako kolektív III. C spolupracovali s VIII. C. A verte, či neverte, táto spolupráca sa nám zapáčila. Vlani sme spolu čítali anglické rozprávky a tento školský rok, už ako IV. C a IX.C sme sa rozhodli vytvoriť e-knihu. Štvrtáci sa rozdelili do skupín a každá skupinka vytvorila svoj vlastný obrázkový príbeh. Jeden bol o výlete na lodi, druhý o mobile a samozrejme sa nezabudlo ani na Pokemonov. Príbehy nakreslili a potom obrázky popísali. Aby to bolo zaujímavejšie, deviataci dostali do ruky len obrázky a podľa nich mali napísať príbeh, samozrejme v angličtine. Keď sa tieto dve triedy spolu zišli, navzájom si prečítali a porovnali svoje rozprávky. Deviataci vo svojich príbehoch používali aj také slovíčka, ktoré tí menší ešte nevedeli a tak sa tí väčší opäť stali učiteľmi a slovnú zásobu ich doučili. Hrou. Nakoniec z toho vznikli krásne e-knižky, ktoré si môžete nájsť a pozrieť na webovom sídle školy. Boli vytvorené v programe STORY JUMPER.

A čo na to štvrtáci? 
Naučil som sa nové slovíčka, bola s nimi sranda a bolo to zábavnejšie učenie. Chcel by som viacej hodín s nimi!  
Filip H
Bavilo ma to. Spolupracovalo sa mi v skupine dobre a dievčatá s ktorými sme boli milé. 
Paulínka K.
Pozitívne bolo, že sme sa naučili nové slovíčka, páčila sa mi dobrá atmosféra, zaujímavé príbehy a spoznali sme nových kamošov. 
Samko H.
S deviatakmi učiť sa mi veľmi páčilo, bola s nimi zábava. Keď pracujem so staršími žiakmi, nenávidím keď zazvoní. 
Michal B.

Deviataci dostali dotazník a odpovedali na pár otázok. 
Na otázku Čo vám dala spolupráca s 3. a 4. ročníkom?
- Vedieť sa lepšie vyjadrovať v jednoduchšej angličtine a vedieť vysvetľovať slovíčka.
- Zistil som, že sa mi pracuje dobre nielen z rovesníkmi, ale aj s mladšími žiakmi.
- Dala nám možnosť precvičiť si angličtinu v praxi.
- Dobrý pocit a poznanie, že rozmýšľame dosť odlišne.
Ako hodnotíte spoluprácu?
- Dobrá atmosféra
- Videli sme, že deti dokážu kreatívne pracovať aj na angličtine.
- Má to prínos (učebný) pre obidve strany, zmena učebného prostredia.
Čo by ste urobili inak, aký typ spolupráce by ste zvolili?
- Možno spraviť jeden súvislý týždeň, lebo keď to robíme len občas a potom normálne preberáme učivo, tak sa ťažšie orientujeme čo vlastne robíme.
- Možno čítanie z tej istej knihy.
- Nemenila by som nič, myslím, že žiakom vyhovuje takýto typ spolupráce a hlavne skupinová práca.
- Bolo by zaujímavé, keby nám oni pripravili nejaké zaujímavé úlohy. Kľudne aj ťažšie.
- Bolo by fajn byť viac s malými a dlhšie spolu pracovať.
- Možno spolupráca aj na iných predmetoch.

Bolo to pre mňa niečo nové. Určite mi to niečo dalo, hlavne z jazykovej stránky. Hodnotím to pozitívne, táto spolupráca je podľa mňa užitočná, pretože štvrtáci, ale aj my sme sa niečo naučili. Vedel by som robiť nie čo takéto aj v budúcnosti. Nič by som nemenil.

Pri spolupráci som zistila, ako sú na tom mladší žiaci s angličtinou. Deti boli pozorné a myslím si, že ich aktivita zaujala. Pri vytváraní príbehov sme sa zdokonalili nie len v anglickom jazyku, ale aj v logickom myslení. Bolo zaujímavé pozorovať, ako si príbehy vymýšľali a ako sme im porozumeli my. Nevýhodou je málo času. Jedna hodina nám na prezentáciu nestačila. Kooperácia bola užitočná. Rada by som spolupracovala s mladšími žiakmi aj v budúcnosti.

E-books:
-