Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na FEBRUÁR 2019 


Výchovné zameranie aktivít:
• Rozvoj pozitívnej sociálnej klímy. Účelná organizácia práce v triede.
Podpora prosociálnych kolektívnych vzťahov (LVVK, ZKV).
• Prevencia šikanovania a diskriminácie v triednych kolektívoch.

Vestibulové prezentácie: 
• Valentínske srdce lásky a priateľstva
• KARNEVAL. Zážitkové učenie.

1.2.19 - Polročné prázdniny žiakov školy, Prázdninový vláčik ŠKD, BB – rozprávková geografia, Tréning na predchádzanie a zvládanie agresivity a stresu pedagogických zamestnancov

4.2.19 - Osudy spútané ostnatým drôtom (výstava 8. ročník)

5.2.19, 14:00 - Konzultačné hodiny PZ a OZ

7.2.19 - Zákulisie Tesca, exkurzia  žiakov 4. ročníka (projekt Ja a moje mesto)

14.2.19, 10:40 - Valentín - téma lásky, priateľstva, dôvery - vysielanie rádia Slobodná Trojka

11.-15.2.19 - LVVK 7. ročníka  ZŠ, Krahule

15.2.19 - Kariérna cesta, profesijný program pre VIII.A (garant CPPPaP)

20.2.19 - Tvorba aplikačných úloh z prírodovednej oblasti (CGT)

20.2.19 - Interné vzdelávanie MZ 1. - 4. ročník ZŠ

20.2.19 - Spoznávame povolania svojich rodičov. Projektový deň ŠKD. Variabilné aktivity za priamej účasti rodičovskej verejnosti. 

22.2.19 - Na návšteve..., exkurzia, výber detí 2.,3.,4. ročníka - Continentál s.r.o. Zvolen

26.2.19 - Hviezdoslavov Kubín, školské kolo

27.2.19, 11:00 - Veľký detský karneval. Fašiangová veselica žiakov 1. - 4. ročníka, participácia ŽŠR

Poznámka 
Stretnutia zamestnancov z CPPPaP vo Zvolene so žiakmi v triedach s VIN prebiehajú podľa schváleného harmonogramu.




Štatistiky

Návštevníkov: 3448846
GreenWay: Action

V poslednom májovom týždni sa päť triednych kolektívov zúčastnilo projektu GreenWay: Action v spolupráci s OZ AIESEC Banská Bystrica. 

Environmentálny projekt bol zameraný na teoretickú výučbu o ochrane klímy na slovenských školách. V rámci projektu dve zahraničné stážistky – Lila z Jordánska a Rina z Honkongu, lektorovali v anglickom jazyku žiakom témy o ich krajine, životnom prostredí, recyklácii, separovaní, šetrení s pitnou vodou a neobnoviteľnými zdrojmi energie. Pomocou variabilných aktivít, diskusií a workshopov pomáhali našim žiakom uvedomiť si dôležitosť ochrany životného prostredia. Obsahové zameranie každej hodiny bolo iné s dôrazom na ciele stanovené OSN o ochrane klímy.

Zážitkové kooperatívne učenie sa umožnilo žiakom rozvíjať ich prirodzený potenciál, kultivovať osobnosť žiaka po stránke rozumovej i emocionálnej, rozvíjať jazykové a komunikačné zručnosti v cudzom jazyku, kritické myslenie, prezentovať vlastný názor, kooperovať, diskutovať o environmentálnych problémoch a ich dôsledkoch, ale aj odbúravať predsudky. Úspešnosť programu bola obojstranne pozitívne vyhodnotená, silným motivujúcim prvkom boli aj dobrovoľné neformálne aktivity detí a lektoriek  v popoludňajšom a víkendovom čase (pripravované deťmi, rodičmi a učiteľmi).