Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na NOVEMBER 2017 


6.11.17 - Internet vecí, seminár (cesty za vedou a technikou)

7.11.17,14:00 - Konzultačné hodiny PZ a OZ

8.11.17 - Posedenie pri bylinkovom čaji – čítanie príbehov, Tihányiovský kaštieľ BB (žiaci 3. ročníka)

9.11.17,13:50 - Zasadnutie výchovnej komisie 

6.-10.11.17 - Kytica zdravia - Pohni kostrou, týždeň pešej chôdze - rozvojový projekt ŠKD

7.-10.11.17 - iBobor - celoslovenská informatická súťaž (2.- 9. ročník)

13.11.17,14:00 - Zasadnutie PEDAGOGICKEJ RADY

15.11.17,10:00 - Polepetko, divadelné predstavenie pre 5. a 6. r (DJGT)

15.11.17,10:30 - Cesta Slovanskou históriou – od Sama po Štefana dramatické predstavenie Via Historica (1. - 4. ročníka)

15.11.17,13:00 - Pasovanie za rytierov a princezné na Zvolenskom zámku - slávnostná akcia žiakov a rodičov l. ročníka ZŠ

13.- 16.11.17 - Strašidelné čítanie. Týždeň hlasného čítania v školskej knižnici pre deti 2.,3. a 4. ročníka (ŠKD)

16.11.17,9:30 - KOMPARO 8. a 9. ročník ZŠ, celoslovenské testovanie

16.11.17,13:00 - Slávnostné zasadnutie ŽP s vedením školy

20.11.17 - Svetový deň detí školská relácia 

20.-24.11.17 - Európsky týždeň boja proti drogám, ročníkové aktivity, besedy, interaktívne semináre 

22.11.17 - T5-2017, celoslovenské testovanie žiakov 5. ročníka

22.11.17 - Exkurzná činnosť žiakov

22.11.17 - Bez modrím. Svetový deň prevencie týrania detí - celoklubové podujatie ŠKD

23.11.17 - Stretnutie zákonných zástupcov žiakov 7. ročníka k LVVK

24.11.17,745 - The bold Rabbit, divadelné prestavenie v ANJ pre žiakov 3. - 6. ročníka ZŠ

27.–30.11.17 - Šikovnosť to nie sú čary. Papierové vystrihovačky, vianočná výzdoba školského prostredia.

29.11.17,7:30 - Deň otvorených dverí pre rodičov žiakov školy

Vestibulové prezentácie
• CERN, stredisko medzinárodnej spolupráce
• Princezné a rytieri našej školy sa predstavujú

Štatistiky

Návštevníkov: 3094294
Projektový deň školy

Tohtoročný projektový deň na nižšom strednom vzdelávaní bol opäť o niečo lepší ako ten vlaňajší. Triedni učitelia v spolupráci so žiakmi a odbornou komunitou naplánovali aktivity plne akceptujúce zásady projektového vyučovania. Okrem krátkodobých – jednodňových projektov boli realizované aj dlhodobejšie.

Žiaci V.C potrebovali na splnenie všetkých úloh až dva dni, počas ktorých pripravili návrhy náučno – informačných tabúľ pre ekosystém Horných Laníc. Potrebné informácie a materiál získavali priamo v teréne, hodnotným prínosom bol aj odborný výklad lektorky Fakulty ekológie a environmentalistiky TU vo Zvolene.

Časť aktivít dlhodobého projektu robili žiaci VI.C, VII.A a VII.C, ktorí sa vybrali mapovať rieku Hron. Ešte pred tým, ako vyrazili priamo do terénu, absolvovali v škole pútavý odborný seminár o faune Hrona vďaka lektorovi zo Združenia Slatinka. Ten ich sprevádzal aj počas projektového dňa pri odbere vzoriek a rozbore vody z prameňa Hrona a ďalších dvoch miest na jeho hornom toku po Banskú Bystricu. Okrem údajov o vode žiaci zaznamenávali aj ďalšie meteorologické údaje, teplotu vzduch a silu vetra. V projekte plánujú pokračovať v priebehu celého školského roka na hodinách obohatenia a mladého vedca tak, aby Hron preskúmali od prameňa až k ústiu.

Žiaci V.A triedy realizovali krátkodobý projekt v Zdravom tele zdravý duch, ktorý sa začal odbornou prednáškou lektorky z RÚVZ vo Zvolene, potom využili on-line aktivity Hravo ži zdravo a nakoniec si v skupinách formou posteru spracovali vlastný plán pre zdravie. V.B svoje úsilie zamerala na ďalšie aktivity v rámci projektu zveľaďujúcehu školskú predzáhradku. Ich cieľom bolo vysadiť v záhonoch predzáhradky okrasné rastliny a v školskej dielni k nim zhotoviť popisné tabuľky.

Žiaci VI.A pracovali v dvoch samostatných skupinách, bádatelia sa vybrali do Kremnice, kde si okrem iného vyrobili aj vlastnú mincu. Umelci v priestoroch školy nacvičili čítané divadlo v anglickom jazyku. VIII.A využila priestory POS vo Zvolene, aby na vlastnej koži posúdila hodnotu ľudskej práce. Žiaci VIII.C neostali ani tento rok nič dlžní Pustému hradu a prispeli k vyčisteniu jeho priestorov.

Deviataci očakávali, že v Seredi to bude obyčajné múzeum, ale autentické priestory tábora a ten mrazivý pocit z toho, že presne to miesto, na ktorom stáli, bolo postihnuté holokaustom, dodávalo priestorom úplne inú atmosféru. Práve vďaka desivému miestu si aspoň sčasti vedia dnes  predstaviť okolnosti krutého obdobia našich dejín.