Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na FEBRUÁR 2018 


Vestibulové prezentácie: 
• Pomocná ruka, dobrovoľníctvo
• VALETÍN, priateľstvo, láska, hodnotový systém (VMR)

2.2.18 - Polročné prázdniny žiakov školy. Prázdninový vláčik ŠKD, BB Bubácka rozprávka

5.–9.2.18 - LVVK 7. ročníka ZŠ, Krahule

6.2.18,14:00 - Konzultačné hodiny PZ a OZ

6.2.18 - Robohranie, súťažná prehliadka robotov, TU ZV

8.2.18,10:20 - Korupcia? Pridajme hodinu čestnosti - podujatie ŽŠR a MsP Zvolen

12.2.18 - Fotografovanie prvákov

14.2.18,10:40 - Valentín - téma lásky, priateľstva, dôvery - vysielanie rádia Slobodná Trojka

14.2.18 - Matematický expres, medzinárodná internetová súťaž tímov

15.2.18 - Trenčiansky robotický deň, kategória Follower

19.-23.2.18 - Jarné prázdniny. Prázdninový vláčik ŠKD 

19.2.18 - Múzeum hrou, Stredoslovenské múzeum, Banská Bystrica

20.2.18 - Podpoľanie, krásny to kraj, Podpolianske múzeum Detva

28.2.-2.3. - RoboCup 2018, Martin

Poznámka: 
Pohár vedy NEWTON 2018 prebieha podľa harmonogramu organizátorov.

Štatistiky

Návštevníkov: 3167598
Pohár vedy - ROJKO 2016

Aj tento školský rok sa nadaní žiaci 3. a 4. ročníka zapojili do medzinárodnej korešpondenčnej súťaže Pohár vedy. Žiaci už od januára vo svojej kategórii riešia súťažné zábavné úlohy z oblasti fyziky a iných prírodných vied. Bádajú nad jednotlivými problémami a realizujú pokusy. V každom zo štyroch súťažných kôl plnia úlohy z oblastí: kreativita, teória a výskum, prax a projekt. 

Tohtoročný piaty ročník Pohára vedy, s podnázvom ROJKO 2016, prebieha  pod záštitou Ministerstva školstva, mládeže a telovýchovy ČR, za podpory Nadačného fondu Neurón a ďalších partnerov a sponzorov. Na príprave súťažných úloh, sa podieľajú lektori z Katedry didaktiky fyziky Matematicko-fyzikálnej fakulty Univerzity Karlovej v Prahe. Žiaci majú za sebou už tri kolá súťaže, kde sa venovali: raketám na vzduchový pohon, dorozumievaniu sa na diaľku, zabezpečovacím zariadeniam. Čaká nás ešte jedno posledné kolo a medzinárodné vyhodnotenie.

K jednotlivým úlohám súťažiaci pristupujú s veľkou dávkou nadšenia a odvahy. Prečítajte si krátke postrehy žiakov:
- Na Rojkovi sa mi páči, že robíme rôzne pokusy. Okrem nich vyrábame zaujímavé veci podľa zadania. Pracujeme, rozmýšľame, tvoríme a pritom sa aj zabavíme. Najviac sa mi však páči to, že musíme zapájať naše mozgové závity. 
Tomáš

- Rojko sa mi veľmi páči. Sú tam zábavné úlohy. Veľmi ma to baví a chcem, aby boli ďalšie úlohy.
Rasťo

- Na Rojkovi sa mi páčia pokusy. Napríklad fľašová raketa, lietadielka. Mne sa najviac páčila guľôčková dráha a tiež kriedové domino.
Hanka

- Rojko ma milo prekvapil! Čakala som nejaké výpočty a iné ťažké veci. No namiesto toho sme riešili rôzne zábavné veci, ako guľôčková dráha.... Precvičovali sme si kreativitu, ale aj spoluprácu, ktorá nám niekedy v triede nejde. Naučili sme sa aj to, že netreba vyhrať, ale zúčastniť sa! 
Lenka

- Rojko je zábavná súťaž. Dobre sa pri nej pobavíme a veľa nového naučíme. Pri jednotlivých úlohách, ktoré plníme, sa učíme spolupracovať a zapájame tvorivosť a aktivitu. Niektoré úlohy sú ľahké a niektoré zas trošku ťažšie, no všetky sú zábavné. A keďže každý je dobrý v niečom inom, treba to využiť a úlohy si rozdeliť. Mne sa zatiaľ najviac páčilo, keď sme si robili preteky s lietadielkami. 
Nelka

- Rojko to je súťaž skvelá, pre tvorivé hlavičky.
Zapojí sa do nej každý, nejde len o rečičky.
Príde na rad skvelá chvíľa, teória sa v prax premenila.
Do fľaše sme ocot dali a tiež sódu primiešali.
Reakcia bola skvelá, raketa nám odletela.
To je veda, moji milí, keď teóriu sme si potvrdili. 
Ruthy

<< Začiatok < Predošlá 1 2 Nasledujúca > Koniec >>

Strana 1 z 2