Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na MAREC 2018 


Výchovné zameranie úloh:
1) Environmentálne aktivity v škole i mimo nej.
2) Škola priateľská k deťom, variabilné podujatia výchovy k ľudským právam
3) Naša škola, literárna a výtvarná súťaž k 70. narodeninám školy

Vestibulové prezentácie
• Osobnosti sveta počítačov
• Rozprávkový kolotoč

3.4.18, 8:30 - Konferencia Učiaca sa škola

4.4.18 - Otvorené školy, workschop projektu NOS (7. ročník)

5.4.18 - Vítanie vtáčích poslov jari (ENV), Arborétum ZV, žiaci 3. a 4. ročníka

10.4.18 - Konzultačné hodiny PZ a OZ

12.4.18 - Deň otvorených dverí pre rodičov žiakov

13.4.18 - Spolu vyzbierame viac, jarné čistenie mesta (IV. A, B, C)

13.4.18 - Dopravná výchova, teoretická časť (1. -4. ročník)

13.4.18 - Recyklujeme ... papier, plast aj textil - projektový deň ŠKD, environmentálny program OZ Slatinka

16.4.18 - PISA 2018, medzinárodné meranie 15- ročných (náhradný termín 23.04.2018)

17.4.18 - Okresné kolo MO 6. -8. ročník

17.4.18 - exkurzná činnosť žiakov

17.4.18 - Hráme sa s písmenkami, tvorivé stretnutie predškolákov MŠ Tehelná so žiakmi I.A a I.B 

18.-20.4.18 - Ekozber papiera, environmentálna výchova v praktickom živote

20.4.18, 10:00 - Lesnícke dni 2018. Storočné letokruhy

20.4.18 - Kamarát strom - popoludnie v Španej doline, exkurzná činnosť ŠKD

20. a 21.4.18 - Zápis detí do 1. ročníka ZŠ

23.-27.4.18 - Škola v prírode Chata Bystrá Tále (2. ročník)

23.-27.4.18 - Škola v prírode Chata Kollárová, Ostrý Grúň (4. ročník)
26.4.18, 13:00 - Stretnutie organizátorov NOS projektu Otvorené školy za účasti ŽŠR, dobrovoľníkov a účastníkov projektu

Poznámky:
V apríli pokračuje Kurz spoločenského tanca a spoločenskej výchovy  žiakov 8. ročníka ZŠ.
V apríli končí medzinárodná súťaž Pohár vedy NEWTON 2018.


Štatistiky

Návštevníkov: 3202283
Lyžiarsky výcvik

Čo? 
Lyžiarsky výchovno-výcvikový kurz

Kde?
Krahule

Kedy? 
7. 2. – 12. 2. 2016

Kto? 
VII.A+VII.C

Prečo?
• podnecovať u žiakov záujem o zimné pohybové aktivity, 
• naučiť žiakov základom lyžiarskej zjazdovej alebo  snowboardingovej techniky, 
• učiť žiakov zásadám správania sa v zimnej prírode a na lyžiarskych svahoch,
• prehlbovať u žiakov estetické vnímanie a emocionálne prežívanie pobytu v prírode.
 

Lyžiarsky výcvik

Budíček nám každé ráno
robí niekto iný.
Každá izba povie áno.
„Budíme dnes my!“

Rozcvička zas nasleduje,
raňajky až po nej,
pokiaľ vonku stále leje,
vonku asi nepôjdeme.

Keď je dobré počasie,
my ideme von.
Lanovka nás vyvezie,
lanovka, nie kôň.

Zo svahu keď prídeme,
celí premočení,
veci si hneď sušíme
a na obed ideme.

Povinný odpočinok
poobede nás čaká.
Po ňom zasa na svahu
každý tvrdo maká.

Na izbe máme chvíľku
len a len pre seba.
Každý pilne ťahá pílku,
upratovať tiež treba.
 
Po večeri je len program
v spoločenskej miestnosti.
Hru si vždy čestne dohrám,
teda pokiaľ hráme hry.

O desiatej večierka je,
spať by sme už mali.
Unavený každý nie je,
niektorí by spali.

Hana Sujová, Lucia Kováčová VII.C