Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na JANUÁR 2020 


Výchovná úloha mesiaca:
• Etický kódex zamestnancov ako prejav morálneho správania; hodnoty školy.
• Vzťahy v škole, pravidlá spolupráce v triednych kolektívoch.
Cielené aktivity k budovaniu pocitu spolupatričnosti k škole (škola ako bezpečné prostredie, v ktorom je poskytnuté kvalitné vzdelávanie).

Vestibulová prezentácia: 
Posolstvá Žiackej školskej rady 


2.-7.1.20 - Vianočné prázdniny detí

2.-3.1.20 - Čerpanie zákonnej dovolenky zamestnancov.

7.1.20 - Práce súvisiace s pracovnou náplňou. Oboznámenie zamestnancov so zásadami SF na rok 2020

8.1.20 - Novoročný vinš v školskom rozhlase.

13.1.20 - Korčuliarsky výcvik žiakov 1. ročníka, HKM Zvolen (ďalšie termíny 20.1., 27.1., 10.2., 17.2., 2.3., 9.3., 16.3.2020)

15.1.20,16:00 - Stretnutie s rodičmi žiakov 2.stupňa ZŠ

16.1.20,16:00 - Stretnutie s rodičmi žiakov 1. stupňa ZŠ. Program: Sumatívne hodnotenie jednotlivcov. Merateľné výstupy.Aktuálne charakteristiky jednotlivcov, triedy.Výchovné problémy a ich riešenia, návrhy na pochvaly.Plán práce TU/triedy/rodičov na 1.polrok šk. roku.Zverejnenie použitia finančných prostriedkov (2% z RR).

29.1.20,8:30 - Okresné kolo MO Z5, Z9. Exkurzná činnosť žiakov

31.1.20 - Predsudky a my...vedú do tmy (7. ročník, rovesnícke vzdelávanie k ĽP)

31.1.20 - Vyhodnotenie práce jednotlivcov a triedy za 1. polrok 2019/2020

3.2. Polročné prázdniny. Vyučovanie začína v 4.2.2020.


Poznámky:
1) Športové a iné súťaže organizovať podľa KALENDÁRA súťaží okresu Zvolen.
2) Pohár vedy FOCUS 2020, realizácia bádateľských prírodovedných úloh v triedach 4. ročníka prebieha každý mesiac od januára do júna 2020.
3) Projekt Jaguár Primary School Challenge (návrh a výroba auta poháňaného stlačeným vzduchom), rozvoj tímovej spolupráce (žiaci III.C, IV.C)
4) Projekty a súťaže na podporu čitateľskej gramotnosti prebiehajú podľa plánov MZ a PK, v tomto mesiaci štartuje celoslovenská čitateľsko – výtvarná súťaž Čitateľský oriešok.
5) Projekty ŠKD: Múdra škola číta deťom každý deň, Január nás láka stavať snehuliaka, Spracovanie ovčej vlny (tvorivé dielne v POS Zvolen)
 

Nedovoľte, aby vaša túžba naučiť 
prehlušila túžbu vychovávať.
Vít Hejný

Štatistiky

Návštevníkov: 3882474
Príbehy z prírody pri bylinkovom čaji 

V novembri sa žiaci 3. a 4. ročníka v Stredoslovenskom múzeu v Banskej Bystrici zúčastnili besedy pod názvom Príbehy z prírody pri bylinkovom čaji s doc. Ing. Miroslavom Sanigom CSc. Pútavé rozprávanie ochranára prírody o zážitkoch z lesa ako aj imitovanie zvukov rôznych zvierat, vzbudilo pozornosť a rozprúdilo veľkú diskusiu medzi deťmi. Tí najlepší, ktorí uhádli odpovede na otázky, boli odmenení darčekovými predmetmi. Vôňa bylinkového čaju všetkých sprevádzala tvorivými dielňami, v ktorých deti so záujmom čítali z kníh – Príhody z lesa, Kde bývajú zvieratá, Jahniatko v batohu a iné.

O podujatí žiaci napísali: 
VC – „Boli sme v Tihányiovskom kaštieli v Radvani. Mali sme tam posedenie pri bylinkovom čaji. Prišiel aj Miroslav Saniga, ktorý nám rozprával o vtákoch. A ja som správne odpovedal a dostal som kľúčenku. Kúpil som si pexeso o hríboch.“ 

SS – „Páčilo sa mi, keď pán Saniga rozprával svoje príbehy o zvieratkách. Potom sme išli do miestnosti, v ktorej sme si zhasli svetlo a čítali si s čelovkou na hlave. Prvá rozprávka bola o vlkovi, ktorý bol pre ostatné zvieratá zlý, ale v skutočnosti bol dobrý. Druhá rozprávka bola o netopierovi.“ 

NK – „V stredu nám Mirka kúpila lístky a pustili sme sa do cestovania. Nasadli sme na vlak a viezli sa do B. Bystrice. Všetky tretiacke triedy sme sa potom prešli do Tihányiovského kaštieľa. Predávali tam veľa suvenírov. Vtáčiky a iné zvieratá. Ja som si kúpila motýľa, ktorého som neskôr darovala svojej kamarátke Eliške na jej narodeniny. Keď nás zaviedli na druhé poschodie, posadali sme si a ujo Saniga nám rozprával príbehy o zvieratkách, na ktorých som sa pobavila. Nakoniec sme čítali s čelovkou o tom, že netopiere ani vlci ne sú takí zlí, ako sa hovorí. Mne sa toto podujatie veľmi páčilo, hlavne preto, lebo tam bola veľmi dobrá atmosféra.“ 

RU – „Pán Saniga sa venuje vtákom, ktoré má veľmi rád. Na záhrade má strašne veľa pekných búdok pre rôzne vtáčiky. Napísal veľa pekných kníh, o ktorých nám rozprával. Boli veľmi smiešne. Potom sme čítali a pritom popíjali bylinkový čaj. Bolo to veľmi pekné a zaujímavé.“