Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na DECEMBER 2017 


Výchovná úloha mesiaca: 
Pravidlá spolupráce v triednych kolektívoch, cielené aktivity k prevencii šikanovania, diskriminácie medzi deťmi. 

Vestibulové prezentácie:
Projekt Stretnutie generácií
Zážitkové učenie v Budapešti

8.1.2018 - Novoročný vinš v školskom rozhlase

16.1.18, 16:00 - Stretnutie rodičov žiakov primárneho vzdelávania ZŠ

17.1.18, 16:00 - Stretnutie s rodičmi žiakov 2. stupňa ZŠ. 

24.1.18, 8:30 - Okresné kolo MO Z5, Z9. Exkurzná činnosť žiakov 

24.1.18 - Keď zubatá kosu brúsi... Projekt VMR (V. B)

26.1.18 - S modelom v ruke. Zážitkové učenie v ŠKD

31.1.18 - Vyhodnotenie práce jednotlivcov a triedy za 1. polrok 2017/2018

2.2.2018 - Polročné prázdniny. Vyučovanie začína v pondelok 5.2.2018.

Štatistiky

Návštevníkov: 3133257
Inšpirujúce cvičenia v prírode

Len máloktorý žiak dokáže po letných prázdninách celých šesť vyučovacích hodín pokojne obsedieť v školskej lavici. Aby sme žiakom prechod medzi prázdninami a školským rokom trochu uľahčili, hneď v prvý školský týždeň v súlade s ŠkVP žiaci 5. – 9. ročníka absolvujú cvičenia v prírode. Bezpečný presun na ihrisko po verejných komunikáciách, prekonávanie prírodných prekážok, gymnastické cvičenia a určovanie azimutu boli hlavnou náplňou aj tých tohtoročných. Všetky vytýčené ciele sa starším žiakom podarilo dosiahnuť aj vďaka priaznivému počasiu.

Na mobilnom dopravnom ihrisku sa zasa prváčikovia učili reagovať v rôznych dopravných situáciách pohotovo, pozorne, rozvážne a premyslene. Tejto praktickej činnosti predchádzali prednášky Do školy bezpečne s p. Michalíkom (MsP vo Zvolene) a Mgr. Lietavom z odboru prevencie ORPZ vo Zvolene. 

Druháci si počas presunu do parku TU vo Zvolene prakticky utvrdili pravidlá cestnej premávky, zopakovali po ktorej strane chodníka chodíme a ako prechádzame cez cestu. V parku prekonávali prekážky, hrali sa pohybové loptové hry, naháňačky, či hry so švihadlom. Ožil aj park Višňovského vo Zvolene. 

Žiaci tretích ročníkov spoznávali okolie svojej školy a plnili úlohy zamerané na dopravnú výchovu, orientáciu v priestore – určovanie významných budov a iných dominánt v okolí. 

Štvrtáci si precvičili zásady poskytnutia prvej pomoci pri simulovaných zraneniach, obväzovú techniku, stabilizovanú polohu a umelé dýchanie. Pozornosť venovali aj kondičným cvičeniam v prírode, ktoré podporujú rozvoj zdravia a celkovej obratnosti dieťaťa. Cestou naspäť do školy určovali dopravné značky a kriticky posudzovali správanie sa ľudí – chodcov, cyklistov v rôznych dopravných situáciách.

<< Začiatok < Predošlá 1 2 Nasledujúca > Koniec >>

Strana 1 z 2