Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na FEBRUÁR 2018 


Vestibulové prezentácie: 
• Pomocná ruka, dobrovoľníctvo
• VALETÍN, priateľstvo, láska, hodnotový systém (VMR)

2.2.18 - Polročné prázdniny žiakov školy. Prázdninový vláčik ŠKD, BB Bubácka rozprávka

5.–9.2.18 - LVVK 7. ročníka ZŠ, Krahule

6.2.18,14:00 - Konzultačné hodiny PZ a OZ

6.2.18 - Robohranie, súťažná prehliadka robotov, TU ZV

8.2.18,10:20 - Korupcia? Pridajme hodinu čestnosti - podujatie ŽŠR a MsP Zvolen

12.2.18 - Fotografovanie prvákov

14.2.18,10:40 - Valentín - téma lásky, priateľstva, dôvery - vysielanie rádia Slobodná Trojka

14.2.18 - Matematický expres, medzinárodná internetová súťaž tímov

15.2.18 - Trenčiansky robotický deň, kategória Follower

19.-23.2.18 - Jarné prázdniny. Prázdninový vláčik ŠKD 

19.2.18 - Múzeum hrou, Stredoslovenské múzeum, Banská Bystrica

20.2.18 - Podpoľanie, krásny to kraj, Podpolianske múzeum Detva

28.2.-2.3. - RoboCup 2018, Martin

Poznámka: 
Pohár vedy NEWTON 2018 prebieha podľa harmonogramu organizátorov.

Štatistiky

Návštevníkov: 3167571
Exkurzia do ČOV (čistička odpadových vôd) Zvolen
 
„Voda znamená život, ale aj živel, pomocník, ničiteľ.“
 
Ochrana vôd je neodmysliteľnou súčasťou ochrany životného prostredia a čistiarne odpadových vôd sú jej podstatnou zložkou.
 
Dňa 10. októbra žiaci siedmeho ročníka a VIII.C navštívili Čistiareň odpadových vôd vo Zvolene, kde sa oboznámili so spôsobom čistenia splaškovej vody, ktorá opúšťa domácnosti. Zažili a videli to, čo musia na ČOV-ke odstrániť, aby sa voda mohla púšťať do riek a udržiavala v nich život. Odbornou exkurziou nás sprevádzal Ing. Vlček, vedúci prevádzky.
 
ČOV Zvolen bola daná do prevádzky v roku 1971, zrekonštruovaná bola v roku 2006 a v súčasnosti spracováva odpadové vody z miest Zvolen, Sliač a obce Kováčová. Čistiareň je energeticky sebestačná, pretože bioplyn produkovaný pri spracovaní kalu sa využíva na ohrev vody, na produkciu tepelnej a elektrickej energie, čo je prínosom pri ochrane životného prostredia.
 
Žiaci v laboratóriu videli, ako vyzerá voda, ktorá prichádza na ČOV, akú koncentráciu fosforu či dusíka obsahuje a aké sú hodnoty po jej vyčistení.
 
Odborná exkurzia umožnila žiakom poznávať predmety, javy a procesy priamo v pôvodnom prostredí a v pôvodných podmienkach. Využitie výsledkov z absolvovanej exkurzie bude súčasťou ďalších vyučovacích hodín chémie.