Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na MAREC 2019 


Výchovná úloha mesiaca:
• Podpora a rozvoj CGT a KM, rozvojový cieľ školy.
• Kritériá na hodnotenie zručností žiakov (súvis s meraním úrovne CGT). Nástroje na zisťovanie pokroku žiakov.

Vestibulová prezentácia:
Kniha je môj najlepší kamarát

1.3.19 - Z húsenice motýľom, seminár o dospievaní (4. ročník)

1.3.19 - Dospievam alebo život plný zmien  (D 7. ročník)

1.3.19 - Ja a moje JA II., akreditovaný vzdelávací program 8. ročník

4.-8.3.19 - Jarné prázdniny žiakov

4.3.19 - Vzdelávacia konferencia Učiaca sa škola – rozvoj KM

4.3.19 - Prázdninový vláčik ŠKD. Krupina

5.3.19 - Prázdninový vláčik ŠKD. Podpoľanie

12.3.19,7:40 - FIG 9. ročník ZŠ blokové vyučovanie

12.3.19,10:35 - FIG 8. ročník ZŠ (lektorka p. Györgyová OVB)

12.3.19,14:00 - Konzultačné hodiny pedagogických zamestnancov

13.3.19,10:40 - Kontrabasový workshop (II.C, III, C, IV.C, V.C)

13.3.19 - Rozprávkové divadielko - účasť detí na regionálnej prehliadke detskej dramatickej tvorivosti v Detve (ŠKD)

14.3.19 - Zrodilo sa v mojej duši (celodenný workshop CGT)

14.3.19,11:00 - Pietny akt pri príležitosti oslobodeniu mesta (Nám. SNP)

15.3.19 - Deň ľudovej rozprávky - podujatie na podporu CGT v spolupráci s KK ĽŠ pri príležitosti narodenia P. Dobšinského

19.3.19,10:40 - Otvorené školy - projekt VII.B a VIII.C

20.3.19 - Projekt Live classes

20.3.19,16:00 - Stretnutie rodičov budúcich prvákov - prezentácia a propagácia školy

21.3.19, 8:00 - Matematický KLOKAN - medzinárodná súťaž žiakov 5. – 9.ročníka, Matematické dopoludnie žiakov s VIN

22.3.19 - V rozprávkovom kráľovstve - zábavný literárny kvíz v ŠK

26.3.19,8:30 - Pytagoriáda  kategória P3, P4, P5, okresné kolo

27.3.19,8:30 - Pytagoriáda  kategória P6, P7, P8, okresné kolo

27.3.19,10:00 - Predškoláci v škole. Zážitkové učenie detí z MŠ Tehelná ul.

27.- 29.3.19 - RoboCup - celoslovenské kolo v Liptovskom Mikuláši

Poznámky:
1) Športové a iné súťaže, predmetové olympiády prebiehajú podľa pozvánok prehľadu činnosti CVČ Domino na marec 2019.
2) Základný Kurz spoločenského tanca a spoločenskej výchovy pre žiakov 8. ročníka ZŠ prebieha od 11.3.2019.
3) Projekt PERINKA, dramatizované čítanie prebieha v triedach primárneho vzdelávania počas celého mesiaca za priamej účasti rodičov/starých rodičov žiakov.
4) Pozri, čo som čítal... prezentačné aktivity štvrtákov, rovesnícke učenie a popularizácia čítania





Štatistiky

Návštevníkov: 3464262
Navštívili sme výstavu EXPO SCIENCES EUROPE 2014 v Žiline


V dňoch 8. – 12. 9. 2014 sa v priestoroch Žilinskej univerzity konala celoeurópska prehliadka študentských vedecko-technických projektov EXPO SCIENCES EUROPE 2014. Študenti stredných škôl, ktorí boli najúspešnejší v rámci národných kôl postupovej súťaže Festival vedy a techniky organizovanej Asociáciou pre mládež, vedu a techniku na Slovensku - AMAVET, prezentovali formou posterov (v anglickom jazyku) svoje práce.


Dňa 10. 9. 2014 sa na výstave zúčastnili aj naši žiaci IV.C, V.C, VII.C, VIII.C vzdelávaní v programe APROGEN, ktorí sa v minulom školskom roku zapojili do medzinárodnej korešpondenčnej súťaže POHÁR VEDY – KVARK 2014 organizovanej Asociáciou mladých debrujárov v Českej republike. Toto združenie má za cieľ podobne ako AMAVET popularizovať vedu a techniku a cez zábavné pokusy s jednoduchými pomôckami vytvoriť pozitívny vzťah k prírodným vedám.


Aké dojmy v nás zanechala táto prestížna prehliadka ESE 2014?
„Projekty sa väčšinou týkali fyziky, matematiky alebo chémie, ale našlo sa tam aj pár projektov z biológie. Chlapcov zaujali roboty, dievčatá zas „výstavka“ motýľov a veľkých chrobákov, či koraly z Kuby. Študenti zo Slovenska sa prezentovali napr. projektom zhotovenia učebnej pomôcky modelu molekuly Fullerénu vytvorenej z atómov modifikovaného uhlíka C60, či projektom o využití vodíka získaného rozkladom glukózy pomocou baktérií na ekologický pohon motorov. Na stanovišti Vedecká hračka boli tiež zaujímavé vynálezy. Prekvapilo nás množstvo skvelých tvorivých nápadov, ale aj vytrvalosť a zanietenosť prezentujúcich mladých ľudí. Tento deň sme všetci ohodnotili veľmi pozitívne a tešíme sa na ďalší podobný výlet.“
Viki, VIII.C


„Zaujal ma projekt slovenských študentov, v ktorom sa venovali odstráneniu nebezpečnej látky (benztiazolu) z odpadových vôd pomocou baktérií. Super!“
Baška, VII.C


Myslíte si, že nič pre malé deti? Omyl. Každého oslovil nejaký nápad, prezentácia. Tu sú bezprostredné reakcie niektorých štvrtákov:
„Keď sme vošli do budovy, myslel som si, že je to RAJ. Mali sme tam nekonečné možnosti na pozeranie – autíčko na ovládanie mysľou, diaľkovo ovládaného robota, model rakety...“
Adam, IV.C


„Najviac sa mi páčila hmota, do ktorej keď si rýchlo strčil ruku, tak hmota stvrdla, no keď si do toho šiel pomaly, tak sa roztiekla. Ešte sa mi páčil robot sfukujúci sviečky a formula ovládaná mysľou.“
Katka, IV.C


„Ohromil ma plast, čo sa rozloží v prírode za 10 dní, ale aj svietiace náramky, či vlastnosti kukuričného škrobu.“
Viki, IV.C


Bol to skvelý deň. Najviac sa nám páčila formula na myšlienkový pohon. Úžasné bolo, že sa všetko dalo vyskúšať. Dokonca sme mohli na jednom stanovišti ochutnať tradičné cukrovinky iránskych študentiek. Potrápila nás angličtina, ale pomohli ruky aj nohy.“
Nati, Ella, V.C