Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na SEPTEMBER 2018 


VÝCHODISKÁ aktivít výchovného charakteru
Základná organizácia života školy (tvorba stabilnej sociálnej klímy, pravidlá triedy/kolektívu).
Európsky týždeň športu. Cvičenia v prírode. Podporné rozvojové aktivity zdravého spôsobu života.
Národný program rozvoja výchovy a vzdelávania (Kvalitné a dostupné vzdelávanie pre Slovensko)


3.9.18,8:00 - Slávnostné otvorenie šk. roku 2018/2019

3.9.18,9:00 - Stretnutie triednych učiteľov s rodičmi 1. ročníka ZŠ

4.9.18,7:45-10:20 - Triednické práce - školský poriadok ZŠ, inventár triedy a učebné pomôcky

4.9.18,10:30–13:00 - Cvičenia v prírode 7. - 9. ročník

5.9.18,10:30-13:00 - Cvičenia v prírode 5. – 6.ročník

10.9.18,16:00 - Triedne stretnutia s rodičmi 2. stupňa ZŠ - Program zameraný na organizáciu školy, spoluprácu s rodičmi, vzdelávacie poukazy, informovaný súhlas zákonného zástupcu, kritéria hodnotenia a klasifikácia jednotlivých predmetov

11.9.18,16:00 - Triedne stretnutia s rodičmi žiakov 1. stupňa ZŠ

13.9.18 - Adaptačné vzdelávanie žiakov V.A, V.B (CPPPaP)

14.9.18 - Európsky týždeň športu 2018 - Pohybom k zdraviu. Ukáž čo vieš - športové popoludnie pre deti ŠKD, prírodný park Lanice

17.9.18 - Dopravná výchova na MDI pre žiakov 5. ročníka

18.9.18 - Dopravná výchova na MDI pre žiakov 1. ročníka

26.9.18 - Európsky deň jazykov - školská relácia, vestibulová prezentácia. Schloss Hoff, zážitkové učenie Variabilné podujatia multikultúrnej výchovy.

23.–30.9.18 - Európsky týždeň športu 2018 - Športujeme, neklikáme (aktivity žiakov 1. - 4. ročníka)


Vestibulové prezentácie: 
• Prvé zvonenie - Organizácia života v škole.
• Vzdelávacie poukazy - Ponuka záujmových krúžkov.


Štatistiky

Návštevníkov: 3292832
Navštívili sme výstavu EXPO SCIENCES EUROPE 2014 v Žiline


V dňoch 8. – 12. 9. 2014 sa v priestoroch Žilinskej univerzity konala celoeurópska prehliadka študentských vedecko-technických projektov EXPO SCIENCES EUROPE 2014. Študenti stredných škôl, ktorí boli najúspešnejší v rámci národných kôl postupovej súťaže Festival vedy a techniky organizovanej Asociáciou pre mládež, vedu a techniku na Slovensku - AMAVET, prezentovali formou posterov (v anglickom jazyku) svoje práce.


Dňa 10. 9. 2014 sa na výstave zúčastnili aj naši žiaci IV.C, V.C, VII.C, VIII.C vzdelávaní v programe APROGEN, ktorí sa v minulom školskom roku zapojili do medzinárodnej korešpondenčnej súťaže POHÁR VEDY – KVARK 2014 organizovanej Asociáciou mladých debrujárov v Českej republike. Toto združenie má za cieľ podobne ako AMAVET popularizovať vedu a techniku a cez zábavné pokusy s jednoduchými pomôckami vytvoriť pozitívny vzťah k prírodným vedám.


Aké dojmy v nás zanechala táto prestížna prehliadka ESE 2014?
„Projekty sa väčšinou týkali fyziky, matematiky alebo chémie, ale našlo sa tam aj pár projektov z biológie. Chlapcov zaujali roboty, dievčatá zas „výstavka“ motýľov a veľkých chrobákov, či koraly z Kuby. Študenti zo Slovenska sa prezentovali napr. projektom zhotovenia učebnej pomôcky modelu molekuly Fullerénu vytvorenej z atómov modifikovaného uhlíka C60, či projektom o využití vodíka získaného rozkladom glukózy pomocou baktérií na ekologický pohon motorov. Na stanovišti Vedecká hračka boli tiež zaujímavé vynálezy. Prekvapilo nás množstvo skvelých tvorivých nápadov, ale aj vytrvalosť a zanietenosť prezentujúcich mladých ľudí. Tento deň sme všetci ohodnotili veľmi pozitívne a tešíme sa na ďalší podobný výlet.“
Viki, VIII.C


„Zaujal ma projekt slovenských študentov, v ktorom sa venovali odstráneniu nebezpečnej látky (benztiazolu) z odpadových vôd pomocou baktérií. Super!“
Baška, VII.C


Myslíte si, že nič pre malé deti? Omyl. Každého oslovil nejaký nápad, prezentácia. Tu sú bezprostredné reakcie niektorých štvrtákov:
„Keď sme vošli do budovy, myslel som si, že je to RAJ. Mali sme tam nekonečné možnosti na pozeranie – autíčko na ovládanie mysľou, diaľkovo ovládaného robota, model rakety...“
Adam, IV.C


„Najviac sa mi páčila hmota, do ktorej keď si rýchlo strčil ruku, tak hmota stvrdla, no keď si do toho šiel pomaly, tak sa roztiekla. Ešte sa mi páčil robot sfukujúci sviečky a formula ovládaná mysľou.“
Katka, IV.C


„Ohromil ma plast, čo sa rozloží v prírode za 10 dní, ale aj svietiace náramky, či vlastnosti kukuričného škrobu.“
Viki, IV.C


Bol to skvelý deň. Najviac sa nám páčila formula na myšlienkový pohon. Úžasné bolo, že sa všetko dalo vyskúšať. Dokonca sme mohli na jednom stanovišti ochutnať tradičné cukrovinky iránskych študentiek. Potrápila nás angličtina, ale pomohli ruky aj nohy.“
Nati, Ella, V.C