Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na DECEMBER 2017 


Výchovná úloha mesiaca: 
Pravidlá spolupráce v triednych kolektívoch, cielené aktivity k prevencii šikanovania, diskriminácie medzi deťmi. 

Vestibulové prezentácie:
Projekt Stretnutie generácií
Zážitkové učenie v Budapešti

8.1.2018 - Novoročný vinš v školskom rozhlase

16.1.18, 16:00 - Stretnutie rodičov žiakov primárneho vzdelávania ZŠ

17.1.18, 16:00 - Stretnutie s rodičmi žiakov 2. stupňa ZŠ. 

24.1.18, 8:30 - Okresné kolo MO Z5, Z9. Exkurzná činnosť žiakov 

24.1.18 - Keď zubatá kosu brúsi... Projekt VMR (V. B)

26.1.18 - S modelom v ruke. Zážitkové učenie v ŠKD

31.1.18 - Vyhodnotenie práce jednotlivcov a triedy za 1. polrok 2017/2018

2.2.2018 - Polročné prázdniny. Vyučovanie začína v pondelok 5.2.2018.

Štatistiky

Návštevníkov: 3133252
AKTIVITA V RÁMCI MULTIKULTÚRNEJ VÝCHOVY
EXKURZIA DO BRATISLAVY (26. 09. 2013)
Pod organizačným vedením Mgr. A. Bosákovej a Mgr. B. Poliačika sa uskutočnila exkurzia do nášho hlavného mesta - Bratislavy. Žiaci a žiačky VII. A triedy si najprv užili cestu vlakom, potom sa vydali na prehliadku historického centra. Na Hviezdoslavovom námestí sa zapojili do aktivít realizovaných v rámci Európskeho dňa jazykov. Zážitkové podujatie bolo realizované v spolupráci so Združením kultúrnych inštitútov európskych krajín (EUNIC), mestskou časťou Bratislava Staré Mesto, zastúpením Európskej komisie v SR a i. Cieľom exkurzie bol aj program v Múzeu židovskej kultúry - prehliadka expozície s odborným interaktívnym výkladom, prezentácia židovskej duchovnej a hmotnej kultúry spojená s dokumentáciou holokaustu na Slovensku.
PREČO BOLO UŽITOČNÉ ZÚČASTNIŤ SA EXKURZIE?
Účastníci získali nové skúsenosti a vedomosti. Vzájomne kooperovali a komunikovali – prirodzene si tak rozvíjali sociálne zručnosti. Učili sa tolerancii, nediskriminácii, prijímaniu inakosti a rôznorodosti, ale aj rešpektu a úcte k ľudskému životu, rôznym kultúram a hodnotám. Vytvárali a formovali si vlastné zažité názory a postoje v oblasti ľudských práv a multikultúrnej výchovy.
<< Začiatok < Predošlá 1 2 Nasledujúca > Koniec >>

Strana 1 z 2