Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na MESIAC 2018 



2.7. - 31. 8. 2018 - Letné prázdniny

3. 9. 2018 - začiatok školského roka 2018/19 



Výchovná úloha:  

Vestibulové prezentácie:

Poznámky:


Štatistiky

Návštevníkov: 3260812
Medzinárodný projekt P.L.A.C.E.S.
Naša škola získala v rámci programu Erasmus+ - Školské partnerstvá - grant na medzinárodný projekt s názvom  „Presenting Legends across the Continent in European Schools“ – P.L.A.C.E.S., čo v preklade znamená Prezentácia legiend na školách v rámci Európy

Projekt trvá dva školské roky – od septembra 2015 do júna 2017. Okrem našej školy participujú na projekte školy z ďalších ôsmych krajín - Chorvátsko (hlavný koordinátor), Bulharsko, Cyprus, Grécko, Nemecko, Rumunsko, Taliansko a Turecko. Z názvu projektu vyplýva, že je zameraný na mapovanie historických postáv – hrdinov jednotlivých krajín, ich odkazu pre súčasných mladých ľudí. Žiaci sa spolu s pedagógmi budú postupne zapájať do tvorby loga projektu, výroby bábok (symbolizujúcich legendu tej ktorej krajiny), multijazykového slovníka, písania a ilustrovania spoločnej knihy legiend i tvorby prezentácií a videí z delegovaných úloh. 

Odmenou pre najaktívnejších žiakov bude možnosť navštíviť partnerské školy, nájsť si kamarátov v zahraničí, v praxi využiť cudzojazyčné vedomosti a neposlednom rade využiť svoje umelecké i kreatívne schopnosti. 

Organizačný tím očakáva, že výstupy z projektu natrvalo obohatia a spestria vyučovanie na škole a žiakom i pedagógom prinesú nové tvorivé impulzy v práci.

Prezentácia o krajinách a školách zapojených do projektu. [súbor PDF]  


Finálnym a najzaujímavejším produktom medzinárodného projektu P.L.A.C.E.S. je elektronická kniha, ktorú sme vytvorili v programe Kotobee. Každá zo zúčastnených krajín má svoju kapitolu, kde sú prezentované najlepšie videá, texty, letáky, všetko, čo sme počas dvoch rokov vytvorili. 

Kliknite na link, vyhľadajte e-book s názvom P.L.A.C.E.S. a dozviete sa viac: kotobee.com/library/shared#
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >