Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na FEBRUÁR 2019 


Výchovné zameranie aktivít:
• Rozvoj pozitívnej sociálnej klímy. Účelná organizácia práce v triede.
Podpora prosociálnych kolektívnych vzťahov (LVVK, ZKV).
• Prevencia šikanovania a diskriminácie v triednych kolektívoch.

Vestibulové prezentácie: 
• Valentínske srdce lásky a priateľstva
• KARNEVAL. Zážitkové učenie.

1.2.19 - Polročné prázdniny žiakov školy, Prázdninový vláčik ŠKD, BB – rozprávková geografia, Tréning na predchádzanie a zvládanie agresivity a stresu pedagogických zamestnancov

4.2.19 - Osudy spútané ostnatým drôtom (výstava 8. ročník)

5.2.19, 14:00 - Konzultačné hodiny PZ a OZ

7.2.19 - Zákulisie Tesca, exkurzia  žiakov 4. ročníka (projekt Ja a moje mesto)

14.2.19, 10:40 - Valentín - téma lásky, priateľstva, dôvery - vysielanie rádia Slobodná Trojka

11.-15.2.19 - LVVK 7. ročníka  ZŠ, Krahule

15.2.19 - Kariérna cesta, profesijný program pre VIII.A (garant CPPPaP)

20.2.19 - Tvorba aplikačných úloh z prírodovednej oblasti (CGT)

20.2.19 - Interné vzdelávanie MZ 1. - 4. ročník ZŠ

20.2.19 - Spoznávame povolania svojich rodičov. Projektový deň ŠKD. Variabilné aktivity za priamej účasti rodičovskej verejnosti. 

22.2.19 - Na návšteve..., exkurzia, výber detí 2.,3.,4. ročníka - Continentál s.r.o. Zvolen

26.2.19 - Hviezdoslavov Kubín, školské kolo

27.2.19, 11:00 - Veľký detský karneval. Fašiangová veselica žiakov 1. - 4. ročníka, participácia ŽŠR

Poznámka 
Stretnutia zamestnancov z CPPPaP vo Zvolene so žiakmi v triedach s VIN prebiehajú podľa schváleného harmonogramu.




Špeciálny pedagóg
Školský špeciálny pedagóg: Mgr. Eva Marcineková
Kontakt: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi, potrebujete mať zapnutý Javascript aby ste ju mohli vidieť. , 045/5330931
Konzultačné hodiny: 13,00 – 15,00 hod (každý utorok)

V zmysle zákona 245/2008 (školský zákon) naša základná škola podporuje rozvoj osobnosti žiaka vychádzajúc zo zásad humanizmu, rovnakého zaobchádzania, tolerancie, demokracie rovnoprávnosti prístupu k výchove a vzdelávaniu so zohľadnením výchovno-vzdelávacích potrieb jednotlivca a jeho spoluzodpovednosti za svoje vzdelávanie. Zabezpečuje aj starostlivosť o žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (ŠVVP).

Každý žiak spadajúci do kategórie žiakov so ŠVVP má v škole zabezpečený individuálny prístup rešpektujúci jeho schopnosti a možnosti, zdravotný stav a nadanie, má právo na výchovu a vzdelávanie s využitím špecifických foriem a metód, ktoré zodpovedajú jeho potrebám, a na vytvorenie nevyhnutných podmienok, ktoré túto výchovu a vzdelávanie umožňujú. Má právo používať pri výchove a vzdelávaní špeciálne učebnice a špeciálne didaktické a kompenzačné pomôcky.

V naše ZŠ sa vzdelávajú žiaci so ŠVVP, hlavne skupina žiakov, ktorú označujeme ako
- žiakov s nadaním,
- žiakov so zdravotným znevýhodnením (žiak so zdravotným postihnutím - so sluchovým postihnutím,
so zrakovým postihnutím, s telesným postihnutím, s narušenou komunikačnou schopnosťou),
- žiak chorý alebo zdravotne oslabený,
- žiak s vývinovými poruchami (poruchou aktivity a pozornosti, s vývinovou poruchou učenia, s poruchou správania, s narušením funkcií v oblasti emocionálnej alebo sociálnej s oneskoreným alebo nerovnomerným psychomotorickým vývinom), žiak s poruchou správania,
- žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia.

Naša škola je otvorená aj pre vzdelávanie žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia, ktorí majú zabezpečenú podobnú starostlivosť ako ostatní žiaci so ŠVVP, podnecujúcu primeraný rozvoj celej ich osobnosti v zmysle optimálneho začlenenia sa do spoločnosti.