Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na APRÍL 2019 


Výchovné zameranie úloh:
1) Environmentálne aktivity v škole i mimo nej.
2) Iné deti, iné školy, iný svet - variabilné podujatia výchovy k ĽP.

Vestibulové prezentácie: 
• Rozprávkový kolotoč 

1.-30.4.19 - Les ukrytý v knihe, aktivity lesnej pedagogiky v ŠKD

2.4.19 - Vítanie vtáčích poslov jari (ENV) - Arborétum ZV, žiaci 1. a 3. ročníka, II. C

2.4.19 - Konzultačné hodiny PZ a OZ

3.4.19 - Testovanie 9 -2019

3.4.19 - Kariérna cesta, blokové vyučovanie VIII. A

4.4.19,16:00 - Zasadnutie Rady školy.

5.4.19 - Po stopách medveď, vzdelávací program pre deti 2. ročníka v spolupráci s OZ Slatinka

5.4.19 - Morena, Morena! Za kohos’ umrela? Vítame jar. Regionálna výchova, remeselné dielničky prvákov v POS

5.-6.4.19 - Medzinárodná robotická súťaž Robotic Tournament (Poľsko)

8.4.19 - Deň otvorených dverí pre rodičov žiakov

9.4.19 - Okresné kolo MO 6. - 8. ročník, exkurzná činnosť žiakov

9.4.19 - Keramika – pracujeme s hlinou

10.4.19 - Finančná gramotnosť, implementácia prierezovej témy (7. ročník), OVB

10.-12.4.19 - Ekozber papiera - environmentálna výchova v praktickom živote

11.4.19 - Spolu vyzbierame viac. Jarná očista Zvolena (projekt Mesto a ja)

8.-12.4.19 - Škola v prírode žiakov 4. ročníka RZ Poniklec Hronec

12.4.19 - Spoznávame jaskyne Slovenska. Návšteva Bystrianskej jaskyne (ŠKD)

12. a 13.4.19 - Zápis detí do 1. ročníka ZŠ

15.4.19 - Exkurzia Auschwitz – Birkenau (8. -9. ročník)

16.4.19 - Slávik Slovenska, školské kolo speváckej súťaže

24.4.19 - Hodvábne šatky, remeselná dielňa v POS Zvolen

26.4.19 - Čítanie s Jožkom Mrkvičkom, popularizácia čítania

26.4.19 - Fiľakovo, robotické súťaže RoboSum, RobotOlymp

29.4.19 - Voda – vodný svet, zážitkové učenie v B. Bystrici

Poznámky:
1) Športové súťaže a okresné predmetové olympiády prebiehajú podľa schváleného harmonogramu a plánu mesačných aktivít CVČ – Domina vo Zvolene.
2) LESNÍCKE DNI 2019 (26.4.2019), variabilné aktivity TU, NLC a Arboréta Borová hora, besedy, súťaže, exkurzie, tematické vychádzky ap.).
3) V apríli pokračuje Kurz spoločenského tanca a spoločenskej výchovy  žiakov 8. ročníka ZŠ.

Štatistiky

Návštevníkov: 3484195
Naša škola
uvod_f3_an.gif

" Byť vo svete, v Európe,
na pulze nového času a pritom
zostať sám sebou...
"


Sme najstaršia základná škola na území mesta Zvolen. Svoje brány škola otvorila v septembri 1948 . Na začiatku škola poskytovala vzdelanie deťom od 6 - 16 rokov v desaťročnej škole, potom v jedenásťročnej strednej škole a nakoniec to bola dvanásťročná stredná škola a gymnázium. Zaujímavé : malý úspešný prvák mohol v jednej budove aj zmaturovať.
V tom čase navštevovala školu elita - dnes už slávnych rodákov z celého zvolenského, detvianskeho a krupinského regiónu.
Dnes sme jednou zo 7 základných skôl na území mesta. Profilácia školy je určená vyhovujúcou centrálnou polohou, ktorá umožňuje špeciálne zameranie na rozvoj prírodovedného a matematického myslenia od 5. ročníka ZŠ . V triedach s rozšíreným vyučovaním cudzieho jazyka sa deti učia cudzí jazyk od 1. ročníka ZŠ ( ŠkVP upravuje ponuku predmetov v súlade s cieľmi a možnosťami ZŠ ).
Od roku 2007 / 2008 máme na škole triedy pre mimoriadne nadané deti regiónu. Tento projekt PhDr. J. Laznibatovej ( zvaný APROGEN - Alternatívny projekt edukácie nadaných ) priniesol do školy nové impulzy, nové edukačné a výchovné stratégie, inovatívne formy vzdelávania detí i dospelých.
Identita našej školy odráža snahu zamestnancov a komunity vytvoriť identický, pre našu školu typický obraz, ktorý zodpovedá poslaniu, úlohám a cieľom školy.
Rozvoj špecifických schopností a predpokladov detí podporujeme pomocou dlhodobých programov a projektov školy a ich realizáciou v priamom vyučovaní, vo výchovných činnostiach ŠKD , ale i v čase voľna.
Spoločnosť očakáva, že v priebehu povinnej školskej dochádzky získajú žiaci základy kvalitného, funkčného a moderného všeobecného vzdelania v rozsahu ich potrieb, predpokladov a možností. Rodičia vo všeobecnosti očakávajú, že pedagogická komunita bude kultivovať osobnosť ich dieťaťa po stránke rozumovej i emocionálnej, telesnej, ale i hodnotovej. My , učitelia , máme tiež svoje konkrétne profesijné očakávania. Sú pomenované v strategických plánoch školy, v hodnotách, cieľoch, v komplexných súhrnoch našich názorov, poznatkov a postojov, v kultúre školy, v jej filozofii a poslaní. Realizácia prebiehajúcej reformy môže časť očakávaní naplniť...
O tom - či sa nám darí , sú aj nasledujúce webové stránky ...


Ľ.Bieliková , riaditeľka ZŠ