Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce 


JÚL 2017
3.7.-6.7.17 - Prázdninový vláčik ŠKD - B. Štiavnica, Martin,  Bratislava

JÚL - AUGUST 2017 - letné prázdniny :)


Štatistiky

Návštevníkov: 3028740
Naša škola
uvod_f3_an.gif

" Byť vo svete, v Európe,
na pulze nového času a pritom
zostať sám sebou...
"


Sme najstaršia základná škola na území mesta Zvolen. Svoje brány škola otvorila v septembri 1948 . Na začiatku škola poskytovala vzdelanie deťom od 6 - 16 rokov v desaťročnej škole, potom v jedenásťročnej strednej škole a nakoniec to bola dvanásťročná stredná škola a gymnázium. Zaujímavé : malý úspešný prvák mohol v jednej budove aj zmaturovať.
V tom čase navštevovala školu elita - dnes už slávnych rodákov z celého zvolenského, detvianskeho a krupinského regiónu.
Dnes sme jednou zo 7 základných skôl na území mesta. Profilácia školy je určená vyhovujúcou centrálnou polohou, ktorá umožňuje špeciálne zameranie na rozvoj prírodovedného a matematického myslenia od 5. ročníka ZŠ . V triedach s rozšíreným vyučovaním cudzieho jazyka sa deti učia cudzí jazyk od 1. ročníka ZŠ ( ŠkVP upravuje ponuku predmetov v súlade s cieľmi a možnosťami ZŠ ).
Od roku 2007 / 2008 máme na škole triedy pre mimoriadne nadané deti regiónu. Tento projekt PhDr. J. Laznibatovej ( zvaný APROGEN - Alternatívny projekt edukácie nadaných ) priniesol do školy nové impulzy, nové edukačné a výchovné stratégie, inovatívne formy vzdelávania detí i dospelých.
Identita našej školy odráža snahu zamestnancov a komunity vytvoriť identický, pre našu školu typický obraz, ktorý zodpovedá poslaniu, úlohám a cieľom školy.
Rozvoj špecifických schopností a predpokladov detí podporujeme pomocou dlhodobých programov a projektov školy a ich realizáciou v priamom vyučovaní, vo výchovných činnostiach ŠKD , ale i v čase voľna.
Spoločnosť očakáva, že v priebehu povinnej školskej dochádzky získajú žiaci základy kvalitného, funkčného a moderného všeobecného vzdelania v rozsahu ich potrieb, predpokladov a možností. Rodičia vo všeobecnosti očakávajú, že pedagogická komunita bude kultivovať osobnosť ich dieťaťa po stránke rozumovej i emocionálnej, telesnej, ale i hodnotovej. My , učitelia , máme tiež svoje konkrétne profesijné očakávania. Sú pomenované v strategických plánoch školy, v hodnotách, cieľoch, v komplexných súhrnoch našich názorov, poznatkov a postojov, v kultúre školy, v jej filozofii a poslaní. Realizácia prebiehajúcej reformy môže časť očakávaní naplniť...
O tom - či sa nám darí , sú aj nasledujúce webové stránky ...


Ľ.Bieliková , riaditeľka ZŠ