Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na OKTÓBER 2019 


Výchovné zameranie aktivít v mesiaci
1) Školské programy podpory zdravia a výchovy ku zdraviu. Rozvojové programy pohybovej gramotnosti.
2) Bezpečnosť školského prostredia a vzťahy medzi aktérmi vzdelávania. Od slov k činom. Poďme sa hrať. KOZMO. Zippyho kamaráti. Realizácia tvorivých podujatí, besied, osobných stretnutí, rozhovorov v ľudsko-právnej oblasti. Ja a moje mesto.

Vestibulové prezentácie:
• Európsky deň jazykov, aktivity a projekty žiakov
• Tekvicová slávnosť, výstava


2.-3.10.19 - Poďme sa hrať, tvorivé dielne pre deti s VIN 

2.-4.10.19 - Jesenný ekozber papiera 

7.-11.10.19 - Krátkodobý pobyt žiakov z Českej republiky a Nemecka ERASMUS+, Mosty medzi školou a životom

7.- 11.10.19 - Hovorme o jedle: Dodržiavaj pitný režim! Projektový týždeň, variabilné aktivity v oddeleniach ŠKD.

9.10.19 - Konzultačné hodiny PZ a OZ

11.10.19 - Sliač, kúpele v náruči lesov. Exkurzia prvákov ŠKD

15.10.19 - Ja a moje mesto, zážitkové učenie žiakov 3. ročníka ZŠ

16.10.19 - Hronsek, pamiatka UNESCO. Exkurzia tretiakov ŠKD

18.10.19 - Testovanie telesnej zdatnosti žiakov 1. ročníka

18.10.19 - Adaptačné vzdelávanie (V. A, V. B), CPPPaP

22.10.19 - Inšpirujúci žiaci, tvorivá myseľ (145. výr. J. G. Tajovského) - najzaujímavejšie podujatie školskej knižnice

25.10.19 - Slatinským chodníčkom. Exkurzná štvrtákov zo ŠKD.

27.-28.10.19 - Tekvicová slávnosť, komunitná tvorivá výstava.

29.10.19 - Projektový deň školy variabilné aktivity tried. Celodenné projektové aktivity v škole i mimo nej

30.- 31.10.19 - Jesenné prázdniny (vyučovanie sa začína v pondelok 04.11. 2019)

30.10.19 - Prázdninový vláčik. Terakotová armáda - ôsmy div sveta. Celodenný poznávací výlet, Lučenec. 

Genialita je zdravý sedliacky rozum vo sviatočných šatách. 
J. Billings
Štvrtáci čítali prvákom (IV. B)
Začiatkom septembra žiaci štvrtých ročníkov pod vedením svojich triednych učiteliek zorganizovali rovesnícke čítanie pre prvákov pod názvom Prečítam ti rozprávočku. Štvrtáci odprezentovali svoje čitateľské zručnosti prvákom s cieľom formovať pozitívny vzťah prvákov k detskej literatúre. 
Na rovesnícke čítanie si pripravili rozprávky o zvieratkách, ktoré sú veľmi blízke našim najmenším. Mladší žiaci počúvali so záujmom, dej rozprávok ich pohltil. Boli nadšení predstavou, že aj oni raz budú takto čítať menším deťom. Ako odmenu sľúbili štvrtákom, že posledný mesiac školského roka prídu čítať na výmenu oni štvrtákom. Takto na škole vznikla neformálna nová tradícia podporujúca pozitívny vzťah k čítaniu a k detskej literatúre.

Vyjadrenia pocitov štvrtákov

LR:  Deťom sa naše čítanie veľmi páčilo. Boli ticho a počúvali rozprávky. Boli milí, na konci nám silno zatlieskali.
LR,SR,PŽ:  Páčilo sa mi, ako sme zaujali maličkých prvákov. Mali sme rozdelené postavy zvieratiek pri čítaní. Malí prváčikovia skoro prestali dýchať.
SR:  Správanie prvákov bolo vzorné. Zaujali sme ich. Som rada, že sme im mohli čítať.
ST,AŠ:  Boli sme prekvapení ako boli prváci počas čítania ticho. Zaujali sme ich. Keď sme dočítali, tak nám tlieskali. Za odmenu nám zaspievali pesničku.
MN,TK,AP:  Prišli sme do I.A, začali sme čítať a prváci ostali v nemom úžase. Tešili sa, že si mohli vypočuť rozprávku o zvieratkách. Ich pani učiteľka nám darovala záložku do knihy.

 
Ďalšia >