Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na JANUÁR 2019 


Výchovná úloha mesiaca
Pravidlá spolupráce v triednych kolektívoch, cielené aktivity k prevencii šikanovania, diskriminácie  a intolerancie medzi deťmi. 
• Výchova k aktívnemu občianstvu, aktivity s komunitou.

Vestibulová prezentácia:  
• Pohyb, zdravie, šport - Vianočná škola pohybu

8.1.19 - Novoročný vinš v školskom rozhlase.

9.1.19 - Od Vianoc do Ducha, nespúšťaj sa kožucha... etnografická výstava VMR v LDM Zvolen (VMR)

16.1.19,16:00 - Stretnutie s rodičmi žiakov 2.stupňa ZŠ

17.1.19,16:00 - Stretnutie s rodičmi žiakov 1. stupňa ZŠ.

30.1.19,8:30 - Okresné kolo MO Z5, Z9, exkurzná činnosť žiakov, OZO 

31.1.19 - Vyhodnotenie práce jednotlivcov a triedy za 1. polrok 2018/2019.

1.2.19 - Polročné prázdniny. Vyučovanie začína v pondelok 04.02.2019.

Poznámky
1) Pohár vedy NEWTON 2019, realizácia bádateľských prírodovedných úloh v triedach detí s VIN prebieha každý mesiac od januára do júna 2019. 
2) Projekty a súťaže na podporu čitateľskej gramotnosti prebiehajú podľa plánov MZ a PK, v tomto mesiaci štartuje celoslovenská súťaž Čitateľský oriešok. 




Štatistiky

Návštevníkov: 3429413
Projektový deň 2018 v IX. A a IX. C
Dátum: 26.10. 2018, 29.10.2018
Téma: Kritické myslenie a my

Kritické myslenie = komplex myšlienkových operácií, ktoré začínajú informáciou a končia prijatím vlastného rozhodnutia 
= vytvorenie si vlastného názoru na základe získaných vedomostí, skúseností nielen svojich poznatkov, ale aj iných ľudí.

Podtéma 1: Rozhodovanie
V spolupráci s občianskym združením Post Bellum SK sa žiaci zúčastnili workshopu v dobových reáliách, ktorý demonštroval princípy fungovania zastupiteľskej demokracie, ale i vzostup antisemitizmu, neznášanlivosti a xenofóbie v spoločnosti. Cez skutočný príbeh židovky Evy, prostredníctvom štruktúrovanej drámy a hrania rolí priblížil dilemy, ktorým ľudia v tom čase čelili.

Podtéma 2: Manipulácia médií s informáciami
V spolupráci so školskou psychologičkou a na základe konkrétnych príkladov sa žiaci oboznámili s rôznymi spôsobmi manipulácie s informáciami. Hlavným cieľom bolo pochopiť, že nie je vždy všetko tak ako to vidíme alebo počujeme. 

Odporúčanie: Na rozhodovanie v každej situácií je potrebný dostatok informácií z rôznych strán.

 
Ďalšia >