Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na FEBRUÁR 2019 


Výchovné zameranie aktivít:
• Rozvoj pozitívnej sociálnej klímy. Účelná organizácia práce v triede.
Podpora prosociálnych kolektívnych vzťahov (LVVK, ZKV).
• Prevencia šikanovania a diskriminácie v triednych kolektívoch.

Vestibulové prezentácie: 
• Valentínske srdce lásky a priateľstva
• KARNEVAL. Zážitkové učenie.

1.2.19 - Polročné prázdniny žiakov školy, Prázdninový vláčik ŠKD, BB – rozprávková geografia, Tréning na predchádzanie a zvládanie agresivity a stresu pedagogických zamestnancov

4.2.19 - Osudy spútané ostnatým drôtom (výstava 8. ročník)

5.2.19, 14:00 - Konzultačné hodiny PZ a OZ

7.2.19 - Zákulisie Tesca, exkurzia  žiakov 4. ročníka (projekt Ja a moje mesto)

14.2.19, 10:40 - Valentín - téma lásky, priateľstva, dôvery - vysielanie rádia Slobodná Trojka

11.-15.2.19 - LVVK 7. ročníka  ZŠ, Krahule

15.2.19 - Kariérna cesta, profesijný program pre VIII.A (garant CPPPaP)

20.2.19 - Tvorba aplikačných úloh z prírodovednej oblasti (CGT)

20.2.19 - Interné vzdelávanie MZ 1. - 4. ročník ZŠ

20.2.19 - Spoznávame povolania svojich rodičov. Projektový deň ŠKD. Variabilné aktivity za priamej účasti rodičovskej verejnosti. 

22.2.19 - Na návšteve..., exkurzia, výber detí 2.,3.,4. ročníka - Continentál s.r.o. Zvolen

26.2.19 - Hviezdoslavov Kubín, školské kolo

27.2.19, 11:00 - Veľký detský karneval. Fašiangová veselica žiakov 1. - 4. ročníka, participácia ŽŠR

Poznámka 
Stretnutia zamestnancov z CPPPaP vo Zvolene so žiakmi v triedach s VIN prebiehajú podľa schváleného harmonogramu.




Projektový deň 2018 v II. A
Rozprávkový deň s Máriou Ďuríčkovou

Rozprávka ma obohatila krásou, 
vložila mi do srdca silu a smelosť, 
dala mi krídla, zasiala mi do duše svoju pravdu. 
Lebo rozprávka vie, kde je pravda. 
Je ako dobrý sudca, prináša spravodlivosť. 
Mária Ďuríčková

Témou projektového dňa bol život a tvorba našej krajanky Márie Ďuríčkovej, ktorá vytvorila najrozsiahlejšie diela v slovenskej detskej literatúre. Vo svojich knihách sa nesnažila dieťa len rozosmiať, ale i vychovávať a poučiť. 

Cez náš rozprávkový deň sme zamerali na čítanie knihy z mimočítankovej literatúry v 2. ročníku Danka a Janka. Najprv sme sa oboznámili so spisovateľkou a jej knihami, ktoré napísala. Formou projektu sa deti oboznámili s jej tvorbou. Potom sestričkám z príbehu nalepili na šaty bodky a zoznámili sa s knihou Danka a Janka. 

Zaviedli sme si nový čitateľský denník. Po aktivite v triede sme sa presunuli do KKĽŠ, kde nám pani knihovníčka pripravila literatúru spisovateľky. S radosťou sme si prečítali úryvky. 

Metóda kritického myslenia I.N.S.E.R.T pomohla monitorovať proces vlastného myslenia pri čítaní textu. Deti vedeli rozlíšiť dôležité od menej dôležitého, prepojiť súvislosti, čo som vedel/čo som sa dozvedel. Po prečítaní textu formulovali pojmy, myšlienky vopred dohodnutými značkami. Projektový deň sa im všetkým páčil.

 
< Predchádzajúca   Ďalšia >