Školský
e-mail
Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na FEBRUÁR 2019 


Výchovné zameranie aktivít:
• Rozvoj pozitívnej sociálnej klímy. Účelná organizácia práce v triede.
Podpora prosociálnych kolektívnych vzťahov (LVVK, ZKV).
• Prevencia šikanovania a diskriminácie v triednych kolektívoch.

Vestibulové prezentácie: 
• Valentínske srdce lásky a priateľstva
• KARNEVAL. Zážitkové učenie.

1.2.19 - Polročné prázdniny žiakov školy, Prázdninový vláčik ŠKD, BB – rozprávková geografia, Tréning na predchádzanie a zvládanie agresivity a stresu pedagogických zamestnancov

4.2.19 - Osudy spútané ostnatým drôtom (výstava 8. ročník)

5.2.19, 14:00 - Konzultačné hodiny PZ a OZ

7.2.19 - Zákulisie Tesca, exkurzia  žiakov 4. ročníka (projekt Ja a moje mesto)

14.2.19, 10:40 - Valentín - téma lásky, priateľstva, dôvery - vysielanie rádia Slobodná Trojka

11.-15.2.19 - LVVK 7. ročníka  ZŠ, Krahule

15.2.19 - Kariérna cesta, profesijný program pre VIII.A (garant CPPPaP)

20.2.19 - Tvorba aplikačných úloh z prírodovednej oblasti (CGT)

20.2.19 - Interné vzdelávanie MZ 1. - 4. ročník ZŠ

20.2.19 - Spoznávame povolania svojich rodičov. Projektový deň ŠKD. Variabilné aktivity za priamej účasti rodičovskej verejnosti. 

22.2.19 - Na návšteve..., exkurzia, výber detí 2.,3.,4. ročníka - Continentál s.r.o. Zvolen

26.2.19 - Hviezdoslavov Kubín, školské kolo

27.2.19, 11:00 - Veľký detský karneval. Fašiangová veselica žiakov 1. - 4. ročníka, participácia ŽŠR

Poznámka 
Stretnutia zamestnancov z CPPPaP vo Zvolene so žiakmi v triedach s VIN prebiehajú podľa schváleného harmonogramu.




Štatistiky

Návštevníkov: 3446301
POHÁR VEDY - POLARIS 2017
plagát Pohár vedy 2017
POHÁR VEDY je súťaž zameraná na popularizáciu vedy a techniky medzi deťmi a mládežou. Jej vyhlasovateľom je Asociácia malých debrujárov v ČR, ktorá spolupracuje s Asociáciou pre mládež, vedu a techniku  (AMAVET) v SR.  Zmyslom debrujárskej činnosti je ukázať, že veda môže byť zábavná a ľahko pochopiteľná. Jednoduché pokusy simulujúce  rôzne fyzikálne javy, podnecujú deti k aktívnemu mysleniu a bádaniu, ale vedú ich aj k spolupráci a zodpovednosti za spoločný projekt.

Tohtoročná súťaž má podtitul POLARIS 2017. Polárka vždy ukazovala ľuďom smer a preto je symbolom tohto ročníka Pohára vedy – má ukázať smer všetkým mladým  nadšencom,  ktorí chcú kreativitu v prírodovedeckom myslení zažiť v tímovej spolupráci a poriadne sa pritom pobaviť.

Korešpondenčná časť súťaže – domáce kolo - prebiehala elektronicky od 1. januára 2017 do 30. apríla 2017 v štyroch vekových kategóriáchpredškoláci, 1. stupeň ZŠ, 2. stupeň ZŠ a stredné školy. Do projektu sa z našej školy zapojili žiaci 2. – 5. ročníka, ktorí súťažili v kategórii 1. stupeň ZŠ (podľa školskej legislatívy ČR).

Prihlásené tímy riešili zadané úlohy v oblastiach: kreativita, teória a výskum, prax a projekt. Súťažiaci  bádali, robili pokusy, objavovali súvislosti a na základe výskumu a praxe formulovali pozorovania  a závery. Vedúci tímov zasielali každý mesiac riešenie úloh prostredníctvom webovej stránky súťaže a to podľa  prísne stanovených podmienok vo formáte PDF vo veľkosti max 10 MB.

Kreativitu sme si odskúšali pri návrhoch tímového súhvezdia, či erbu, ktorý charakterizuje tím. Predstava, že letíme do vesmíru, nás motivovala pri návrhu tímovej astronautovej škatuľky. V poslednom kole sme zas navrhovali pokus, ktorý by sme v prípade postupu do finálového kola predstavili jeho účastníkom.

Naše bádateľské aktivity v oblasti teórie a výskumu boli zamerané na vesmír – skúmali sme vzdialenosť planét od Slnka, zaujímalo nás, čo sú súhvezdia, aký je ich počet a aké majú názvy. Na modeloch troch súhvezdí sme v danej mierke demonštrovali vzdialenosť jednotlivých hviezd od Zeme. V ďalšom kole boli predmetom bádania plasty, ich vlastnosti a recyklácia. Prezentovali sme spôsoby triedenia odpadov v našom meste a zhotovili  učebnú pomôcku PEXETRIO. V poslednom kole sme preskúmali aprílové pranostiky, ale aj súlad predpovede počasia so skutočnosťou.

Oblasť praxe kládla nároky na naše zručnosti a schopnosti formulovať závery. Kým v prvom kole sme riešili úlohy súvisiace so zmenou ťažiska a skúmali rovnovážnu polohu zhotoveného „mini“ vozíka na tenkom lanku, v druhom kole sme vyrábali autíčka z plastovej fľaše na jednoduchý zotrvačníkový pohon. V treťom kole sme kreslili svoje autoportréty na zrkadlá, skúmali zobrazenie obrázkov pomocou valcového zrkadla a tvorili vlastné zašifrované obrázky. Predmetom praktickej činnosti v poslednom kole bolo vytvoriť vlastné prístroje na meranie a zaznamenávanie počasia. 

Korešpondenčná súťaž skončila a súťažiace tímy z našej školy zaznamenali výrazný úspech – obsadili prvé štyri miesta spomedzi 17 súťažných tímov zo SR. Finálové kolo s medzinárodnou účasťou sa uskutoční 11. – 13. 06. 2017 v Nymburku v Športovom centre. Našu školu a zároveň Slovenskú republiku bude reprezentovať tím ZOELA.

Súťažné tímy z našej školy a ich umiestnenie v rámci SR podľa dosiahnutého počtu bodov (max 400 bodov):

Názov tímu Trieda Vedúca tímu Získané body Umiestnenie 
ZOELA III.C Mgr. Martina Mazúchová 386 1. miesto
VEDÁTORI IV.C Mgr. Miroslava Kurčíková 383 2. – 3. miesto
ZVEDAVÉ VLOČKY V.C Mgr. Darina Klementová 383 2. – 3. miesto
TEO II.C Mgr. Katarína Šalátová 382 4. miesto



 
< Predchádzajúca   Ďalšia >