Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na MESIAC 2018 



2.7. - 31. 8. 2018 - Letné prázdniny

3. 9. 2018 - začiatok školského roka 2018/19 



Výchovná úloha:  

Vestibulové prezentácie:

Poznámky:


Trieda I. C
Európsky týždeň boja proti drogám
Inšpiráciou na tento týždeň boli hodiny anglického jazyka, na ktorých sme sa učili farby. Tie sme zosobnili do dní v týždni.

Počas celého týždňa sme sa snažili implementovať problematiku boja proti drogám do vyučovania ako preferovanie zdravého životného štýlu a zdravej výživy, vo vytváraní hodnotných voľnočasových aktivít. Hrali sme sa spoločenské hry, rozprávali sa o Červenom kríži a prvej pomoci, športovali, tvorili a hrali sa so slovami, hľadali rôzne spôsoby riešenia pre nás niekedy náročných situácií, zúčastnili sa besedy so známymi detskými spisovateľkami Martou Hlušíkovou a Ivonou Ďuričovou v Krajskej knižnici Ľ. Štúra. 

Spolu s prvákmi z I.A a I.B sme absolvovali Kráľovskú prvácku olympiádu, na ktorej sme prekonávali seba i rôzne športové disciplíny. My, prváci z „céčky“ sme ukázali, že drogy v našom živote nemajú miesto.

Celý článok...
 
Kráľovská prvácka olympiáda
Prvácke remeslá (krasopísanie, krasočítanie, počítanie a krasokreslenie) spolu s kráľovskými úlohami sme 15. novembra zvládli na tradičnej pasovačke za rytierov a princezné výborne. 

Počas európskeho týždňa boja proti drogám sme sa snažili v jeden celok spojiť telesnú zdatnosť, vôľu a ducha na prvej prváckej kráľovskej olympiáde v telocvični školy. Správne vyzbrojení odvahou, elánom a šikovnosťou sme v troch zmiešaných družstvách prekonávali rôzne disciplíny. 
Víťazmi sme boli všetci. 

Radosť z vynaloženého úsilia, či rešpektovanie základných etických princípov sú dôležitými súčasťami olympizmu. A my sme sa stali aspoň na čas olympionikmi TRETEJ ŠKOLY ZVOLENSKEJ.

Celý článok...
 
Zmysly nie sú nezmysly - projektový deň 2017 v I. C
Nič nie je v rozume, čo by predtým nebolo v zmysloch.
John Locke

O existencii vecí a predmetov môžeme určite vedieť, len ak ich existenciu vieme dokázať a to vďaka tomu, že ich môžeme vidieť, počuť, ochutnať, cítiť alebo nahmatať.

Akým zmyslom vnímame potraviny, tekutiny, činnosti a deje? Čo sú to chuťové poháriky a ktorými časťami jazyka vnímame jednotlivé chute?
Počas projektového dňa sme sa snažili zamerať pozornosť na naše zmysly. Na naše oči, uši, jazyk, nos i hmatové zakončenia, ktoré v rôznych miestach tela zbierajú tisícky informácií a zaisťujú ich bohatý prísun do mozgu. Vyskúšali sme si šiesty zmysel, očné klamy i nezmysly na obrázkoch.

„Človek, ten má zmyslov päť, 
už ich vieme naspamäť.“

Celý článok...