Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na DECEMBER 2017 


Výchovná úloha mesiaca: 
Pravidlá spolupráce v triednych kolektívoch, cielené aktivity k prevencii šikanovania, diskriminácie medzi deťmi. 

Vestibulové prezentácie:
Projekt Stretnutie generácií
Zážitkové učenie v Budapešti

8.1.2018 - Novoročný vinš v školskom rozhlase

16.1.18, 16:00 - Stretnutie rodičov žiakov primárneho vzdelávania ZŠ

17.1.18, 16:00 - Stretnutie s rodičmi žiakov 2. stupňa ZŠ. 

24.1.18, 8:30 - Okresné kolo MO Z5, Z9. Exkurzná činnosť žiakov 

24.1.18 - Keď zubatá kosu brúsi... Projekt VMR (V. B)

26.1.18 - S modelom v ruke. Zážitkové učenie v ŠKD

31.1.18 - Vyhodnotenie práce jednotlivcov a triedy za 1. polrok 2017/2018

2.2.2018 - Polročné prázdniny. Vyučovanie začína v pondelok 5.2.2018.

Trieda I. B
Kráľovská prvácka olympiáda
Prvácke remeslá (krasopísanie, krasočítanie, počítanie a krasokreslenie) spolu s kráľovskými úlohami sme 15. novembra zvládli na tradičnej pasovačke za rytierov a princezné výborne. 

Počas európskeho týždňa boja proti drogám sme sa snažili v jeden celok spojiť telesnú zdatnosť, vôľu a ducha na prvej prváckej kráľovskej olympiáde v telocvični školy. Správne vyzbrojení odvahou, elánom a šikovnosťou sme v troch zmiešaných družstvách prekonávali rôzne disciplíny. 
Víťazmi sme boli všetci. 

Radosť z vynaloženého úsilia, či rešpektovanie základných etických princípov sú dôležitými súčasťami olympizmu. A my sme sa stali aspoň na čas olympionikmi TRETEJ ŠKOLY ZVOLENSKEJ.

Celý článok...
 
Projektový deň 2017 v I. B
Človek, ten má zmyslov päť,
viem ich všetky naspamäť.
Kde sú oči, tam je zrak,
po prstoch nám skáče hmat.
Do uší si sadol sluch,
do nosa nám vošiel čuch.
V našich ústach na jazýčku,
chuť si drieme na krajíčku.

„Zmysly nie sú nezmysly“

Projektový deň v I.B triede sa niesol v atmosfére halloweenu. Pomocou zážitkového učenia a rôznych aktivít sa deti naučili, čo sú zmysly, koľko ich máme a na čo nám slúžia. 

Medzi najzaujímavejšie aktivity pre žiakov patrili prezentácia na interaktívnej tabuli, kde sme pomocou zraku hľadali v najznámejších rozprávkach očné klamy. Pomocou ďalšej aktivity sme sa naučili vcítiť do nevidiaceho človeka, so zaviazanými očami skúšali nakresliť na tabuľu obrázok. V skupinách sme si vyrobili zvukové pexeso, so zaviazanými očami, iba pomocou sluchu sme zisťovali, hlasy spolužiakov, pomocou hmatu sme skúmali a zisťovali aký predmet sa skrýva v zázračnej krabici a podľa čuchu a chute sme sa naučili identifikovať rôzne druhy ovocia a zeleniny, čokolády, slaných tyčiniek a iných dobrôt. Vďaka tejto aktivite sme zistili, že na jazyku máme chuťové poháriky, vďaka ktorým rozoznávame rôzne chute. 
Na záver projektového dňa sme vypracovali pracovný list a plagát.

Reakcie detí: 
Celý článok...