Internetová
žiacka knižka
Rozvrh
hodín

Akcie a aktivity mesiaca

acroread.gif Plán práce na MESIAC 2018 



2.7. - 31. 8. 2018 - Letné prázdniny

3. 9. 2018 - začiatok školského roka 2018/19 



Výchovná úloha:  

Vestibulové prezentácie:

Poznámky:


Trieda I. B
Kráľovská prvácka olympiáda
Prvácke remeslá (krasopísanie, krasočítanie, počítanie a krasokreslenie) spolu s kráľovskými úlohami sme 15. novembra zvládli na tradičnej pasovačke za rytierov a princezné výborne. 

Počas európskeho týždňa boja proti drogám sme sa snažili v jeden celok spojiť telesnú zdatnosť, vôľu a ducha na prvej prváckej kráľovskej olympiáde v telocvični školy. Správne vyzbrojení odvahou, elánom a šikovnosťou sme v troch zmiešaných družstvách prekonávali rôzne disciplíny. 
Víťazmi sme boli všetci. 

Radosť z vynaloženého úsilia, či rešpektovanie základných etických princípov sú dôležitými súčasťami olympizmu. A my sme sa stali aspoň na čas olympionikmi TRETEJ ŠKOLY ZVOLENSKEJ.

Celý článok...
 
Projektový deň 2017 v I. B
Človek, ten má zmyslov päť,
viem ich všetky naspamäť.
Kde sú oči, tam je zrak,
po prstoch nám skáče hmat.
Do uší si sadol sluch,
do nosa nám vošiel čuch.
V našich ústach na jazýčku,
chuť si drieme na krajíčku.

„Zmysly nie sú nezmysly“

Projektový deň v I.B triede sa niesol v atmosfére halloweenu. Pomocou zážitkového učenia a rôznych aktivít sa deti naučili, čo sú zmysly, koľko ich máme a na čo nám slúžia. 

Medzi najzaujímavejšie aktivity pre žiakov patrili prezentácia na interaktívnej tabuli, kde sme pomocou zraku hľadali v najznámejších rozprávkach očné klamy. Pomocou ďalšej aktivity sme sa naučili vcítiť do nevidiaceho človeka, so zaviazanými očami skúšali nakresliť na tabuľu obrázok. V skupinách sme si vyrobili zvukové pexeso, so zaviazanými očami, iba pomocou sluchu sme zisťovali, hlasy spolužiakov, pomocou hmatu sme skúmali a zisťovali aký predmet sa skrýva v zázračnej krabici a podľa čuchu a chute sme sa naučili identifikovať rôzne druhy ovocia a zeleniny, čokolády, slaných tyčiniek a iných dobrôt. Vďaka tejto aktivite sme zistili, že na jazyku máme chuťové poháriky, vďaka ktorým rozoznávame rôzne chute. 
Na záver projektového dňa sme vypracovali pracovný list a plagát.

Reakcie detí: 
Celý článok...